علمک گاز ۱۱۶ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اجرای علمک گذاری ۱۱۶ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی صبح امروز در دیدار مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی ضمن تبریک هفته بهزیستی، جهت اجرای علمک گذاری تعداد ۱۱۶ واحد مسکونی اعلام شده، قول مساعدت و همکاری لازم را داد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: علاوه بر تعهد ایجاد شده در راستای تفاهم نامه منعقد شده، شرکت گاز استان، نهایت مساعدت را با مجموعه بهزیستی استان برای لوله گذاری و علمک گذاری واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی، انجام خواهد داد.

مدیرکل بهزیستی خراسن جنوبی نیز در این دیدار ازمدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی بابت همکاری و مساعدت با بهزیستی تشکر کرد و گزارشی از آمار پروژه های مسکن در حال ساخت ویژه مددجویان ارائه کرد.

حسن شرفی افزود: در راستای انعقاد تفاهم نامه فی مابین، مبلغ ۵۴ میلیارد ریال برای گاز کشی تعداد ۳۰۰ واحد مسکونی جامعه هدف پیش بینی گردیده که تعداد ۱۱۶ واحد مسکونی ساخته شده مددجویان و معلولین، در نوبت علمک گذاری هستند و خواستار مساعدت و همکاری شرکت گاز استان برای سرعت بخشیدن به اجرای لوله گذاری و علمک گذاری واحدهای مذکور هستیم.

️در پایان این نشست  از مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی و معاون ایشان، بابت همکاری با مجموعه بهزیستی استان، با اهداء لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سالنامه آماری 1401 استان خراسان جنوبی منتشر شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها