۴۱ موکب خراسان جنوبی در کاظمین مستقر می شود

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی از استقرار ۴۱ موکب در کاظیمن و سایت خراسان جنوبی همزمان با همایش بزرگ اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، موسی جوینده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۵۷ موکب برای داخل و خارج کشور ساماندهی شده‌اند که از این تعداد ۸ موکب در داخل کشور مستقر می شود.

وی افزود: از ۴۹ موکب اعزامی به خارج از کشور سه موکب در کربلا، سه موکب مسیر نجف به کربلا، یک موکب در نجف، یک موکب در حله و ۴۱ موکب هم در کاظمین و سایت خراسان جنوبی مستقر می شوند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با بیان اینکه از همه شهرهای استان موکب به کشور عراق اعزام می شود، یادآور شد: بر اساس ظرفیت شهرها، مواکب اعزام و در اماکن ذکر شده مستقر می شوند و بر این اساس از بیرجند و قاین بیشترین موکب را برای اربعین اعزام می کنند.

جوینده با اشاره به این مهم که مشکلی برای حمل و نقل کامیونی، خدمه و بار نداریم، یادآور شد: حدود هزار و ۵۰۰ تا هزار و ۷۰۰ خدمه ساماندهی و اعزام می شوند و این تعداد خدمه با حدود ۴۰ اتوبوس به کشور عراق اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه و اقدامات پیش رو در حال پیگیری است و مشکل خاصی وجود ندارد، از مردم خواست برای اجرای این برنامه فرهنگی، مذهبی ورود کنند چرا که هر چه کار مردمی تر باشد بهتر دنبال می شود.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کمک ۱۶ میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی به عتبات عالیات

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها