ثبت درخواست صدور گذرنامه زیارتی ویژه اربعین در خراسان جنوبی آغاز شد / ثبت بیش از ۵۰۰ درخواست صدور گذرنامه زیارتی در استان

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی خراسان جنوبی از آغاز ثبت درخواست برای صدور گذرنامه زیارتی ویژه اربعین در استان خبر داد و گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون بیش از ۵۰۰ درخواست صدور گذرنامه زیارتی ثبت شده است.

به گزارش “پیام خاوران” سرهنگ علی زنگویی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: عملیات ثبت درخواست صدور گذرنامه زیارتی ویژه اربعین حسینی از هفته جاری در مرکز صدور گذرنامه مرکز خراسان جنوبی شروع شده و تا ایام اربعین ادامه دارد.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی خراسان جنوبی گفت: افرادی که قصد سفر زیارتی عتبات عالیات را دارند در صورت در خواست صدور گذرنامه زیارتی با مراجعه به اداره مهاجرت و گذرنامه استان و شهرستان‌های تابعه در خواست خود را ثبت کنند.

وی بیان کرد: این افراد از طریق اپلیکیشن “پلیس من” می‌توانند نسبت به ثبت در خواست خود برای صدور گذرنامه زیارتی اقدام کنند.

زنگویی تصریح کرد: برای صدور گذرنامه زیارتی ارائه یک قطعه عکس رنگی ۶*۴ تمام رخ با زمینه سفید، شناسنامه و کارت ملی متقاضی لازم است.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی خراسان جنوبی گفت: افرادی که زیر ۵۰ سال سن دارد باید کارت پایان خدمت یا موافقت وظیفه عمومی را ارائه کنند و خانم‌های دارای شوهر نیز باید موافقت رسمی شوهر خود را و افراد زیر ۱۸ سال نیز موافقت پدر یا پدر بزرگ خود را ارائه کنند.

زنگویی اظهار داشت: گذرنامه زیارتی از زمان ثبت درخواست، ظرف پنج روز صادر می‌شود و متقاضیان نباید اقدام برای انجام این کار را به روزهای پایانی موکول کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد برای صدور گذرنامه عادی باید به دفاتر پلیس ۱۱۰ مراجعه کنند ادامه داد: هزینه صدور گذرنامه زیارتی ویژه ایام اربعین، ۵۰ هزار تومان و هزینه گذرنامه عادی ۴۶۵ هزار تومان است است.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: از ابتدای هفته جاری تاکنون بیش از ۵۰۰ درخواست صدور گذرنامه زیارتی ثبت شده و از ابتدای امسال نیز ۱۳ هزار و ۹۳۸ جلد گذرنامه صادر و تحویل متقاضیان شده است.

بیشتر بخوانید   152 پروژه آموزشی رهاورد دولت سیزدهم برای خراسان‌جنوبی

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها