خدمات امداد و نجات در کاظمین به خراسان جنوبی سپرده شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه خدمات امداد و نجات در کاظمین به خراسان جنوبی سپرده شده است گفت: نباید با ورود هلال احمر به خدمت‌رسانی به زائران اربعین مردمی بودن فعالیت‌ها زیر سوال برود.

به گزارش “پیام خاوران” محمدعلی کاوسی صبح امروز در سومین جلسه کمیته امداد و نجات اربعین حسینی با اشاره به تاکیدات رهبری مبنی بر مردمی سازی فعالیت‌ها، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در راستای عمل به فرامین رهبری، مردمی‌سازی فعالیت‌ها به ویژه در خدمات امداد و نجات در اربعین حسینی را به صورت خاص دنبال می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: در سال جاری خدمات امداد و نجات در کاظمین به خراسان جنوبی سپرده شده که ارائه خدماتی مطلوب به زائران اربعین نیازمند انسجام، همدلی و همکاری هر چه بیشتر متولیان است.

کاوسی با بیان اینکه نباید با ورود هلال احمر مردمی بودن کار زیر سوال برود، تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها و کمک‌های مردمی و نیات خیر شهروندان در کمک به زائران اربعین استفاده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مردمی بودن اربعین به هیچ عنوان دولتی و هلال احمری نشود، بیان کرد: امید است بتوانیم اقداماتی در خور شان زائران اربعین حسینی برداریم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۲۱۰۰ شغل در حوزه اصناف خراسان‌جنوبی ایجاد شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها