۸۶۳ واحد مسکن روستایی خراسان جنوبی به مرحله اجرای سقف رسید

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی گفت: ۸۶۳ واحد مسکن روستایی استان به مرحله اجرای سقف رسیده است.

به گزارش “پیام خاوران” قاسم تنها با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار و ۸۷ واحد مسکن روستایی استان در مراحل مختلف ساخت قرار دارد و از این تعداد ۸۶۳ واحد به مرحله اجرای سقف رسیده است.

وی افزود: ساخت این تعداد واحد مسکونی براساس تفاهم‌نامه بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اسفند ۱۴۰۰ شروع شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی بیان کرد: عملیات اجرایی احداث ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان در سراسر کشور با حضور رؤسای بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای مرزی نوغاب شهرستان درمیان آغاز شد و سهمیه استان از محل این تفاهم‌نامه یک هزار و ۸۷ واحد است.

تنها، ادامه داد: پس از پی کنی یک هزار و ۸۷ واحد، هم اکنون یک هزار و ۷۱ واحد در مرحله اجرای فونداسیون، ۹۶۸ واحد اسکلت و دیوار چینی و ۸۶۳ واحد اجرای سقف است که بعد از سفت کاری وارد مرحله نازک کاری می‌شوند.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۸۲ قطعه زمین در قالب ۱۸۶ هکتار زمین برای ساخت مسکن در روستا‌های استان خراسان جنوبی واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای تأسیس استان (۱۳۸۳) تاکنون در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر، ۸۲ هزار و ۱۹۱ جلد سند مالکیت صادر شده که از این تعداد ۷۱ هزار و ۶۷۹ جلد روستایی، ۱۰ هزار و ۵۱۲ جلد شهری بوده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال نیز هزار و ۹۵ جلد سند صادر شده که از این تعداد ۸۲۹ فقره روستایی و ۲۶۶ فقره شهری است.

بیشتر بخوانید   نرخ ولادت‌ در خراسان جنوبی افزایش یافت

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها