مشارکت ۱۴۶۴ راننده برای اعزام زائران اربعین از خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از مشارکت ۲۸۴ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران اربعین از خراسان جنوبی خبر داد و گفت: یک هزار و ۴۶۴ راننده برای اعزام زائران اربعین از استان همکاری دارند.

به گزارش “پیام خاوران” اسدالله جلال‌زاده صبح امروز در حاشیه مراسم اعزام زائران اربعین اظهار داشت: امسال ۲۸۴ دستگاه اتوبوس با یک هزار و ۴۶۴ راننده برای اعزام زائران اربعین از خراسان جنوبی همکاری دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۲۴ دستگاه اتوبوس با ۶۴۰ مسافر به مرز اعزام شدند.

وی افزود: تاکنون ۵ جلسه کمیته زیرساخت حمل و نقل و تامین سوخت برای سفر اربعین برگزار شده و به صورت دوره‌ای ۲۸ بازدید از پایانه‌های مسافربری انجام شده است.

جلال‌زاده از اعلام نرخ مصوب جابجایی زایرین اربعین حسینی (ع) در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: پیش فروش بلیت اینترنتی سفرهای اربعین به مقصد پایانه‌های مرزی از طریق وب سرویس‌های فروش بلیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان به نشانی www.payaneha.ir و www,payaneha.com انجام می‌شود و نرخ مصوب اعلام شده از سوی ستاد مرکزی، برای اطلاع رسانی متقاضیان در محل پایانه‌های مسافربری استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: برای جابجایی و انتقال زائرین  از حداکثر ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان اعم از ناوگان حمل و نقل عمومی و در اختیار کارخانجات، ادارات، شرکت‌ها استفاده شده است.

وی با اشاره به ممنوعیت صدور صورت وضعیت دربستی در ایام اجرای طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی گفت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به زائرین اعزامی از طریق هیئت‌های مذهبی، پایگاه‌های بسیج، ادارات، تشکل‌های مردم نهاد و غیره، امکان اعزام زائرین به صورت گروهی با صدور صورت وضعیت عادی و رعایت نرخ مصوب ابلاغی اربعین از طریق سامانه‌های در اختیار فراهم شده است.

بیشتر بخوانید   خسارت ۲۵ میلیارد تومانی بارندگی‌های اخیر به راه‌های خراسان جنوبی

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها