۱۰ هزار و ۹۴۰ نفر در خراسان جنوبی خون اهدا کردند

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: ۱۰ هزار و ۹۴۰ نفر در استان طی پنج ماهه سال جاری خون اهدا کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، کامبیز مهدی‌زاده  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پنج ماهه نخست سال جاری ۱۳ هزار و ۳۰ نفر برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون خراسان جنوبی مراجعه کردند که این آمار در مدت مشابه سال قبل ۱۱ هزار و ۸۷۸ نفر بوده است.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی با بیان اینکه از ۱۳ هزار و ۳۰ نفر مراجعه کننده تعداد ۱۰ هزار و ۹۴۰ نفر موفق به اهدای خون شدند، گفت: آمار اهدا کنندگان خون در پنج ماهه سال گذشته ۱۰ هزار و ۵۰ نفر بوده است.

مهدی زاده با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۲۳۰ نفر از اهدا کنندگان خون از آقایان و ۷۱۰ نفر نیز از خانم‌ها بوده اند، اظهار کرد: در مدت مشابه سال گذشته اهداء کنندگان خون آقا ۹ هزار و ۳۷۷ نفر و اهدا کنندگان خون خانم ۶۷۳ نفر بوده است.

وی ادامه داد: از ۱۰ هزار و ۹۴۰ نفر اهدا کننده خون تعداد هزار و ۵۵۰ نفر برای اولین بار خون اهدا کردند که این آمار در سال گذشته هزار و ۵۸۰ نفر بوده است.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر در خراسان جنوبی دو هزار و ۹۹۰ نفر اهدا کننده خون با سابقه و ۶ هزار و ۴۰۵ نفر اهدا کننده خون مستمر داریم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   9 گلوگاه خاص برای توقف اتوبوس ها در محورهای خراسان جنوبی مشخص شد/ برخورد قانونی با ناقضان پروتکل های بهداشتی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها