بیش از ۹۵ هزار قبض برق در خراسان جنوبی مشمول پاداش شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: در چارچوب طرح پاداش ۲۰ برابری مشترکان خانگی، ۹۵ هزار و ۳۹۹ قبض برق در سال جاری با دریافت پاداش، رایگان یا بستانکار صادر شده است.

به گزارشپیام خاورانمهدی دادگر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای خرداد تا پایان مرداد امسال قبض برق این تعداد مشترک خانگی در استان به دلیل رعایت صرفه جویی و کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال گذشته مشمول پاداش شده است.

وی حلاوت و شیرینی پاداش در قبض برق مشترکان را مورد توجه قرار داد و گفت: ۳۸ میلیارد ریال پاداش به این مشترکان پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ادامه داد: رکورد بیشترین پاداش دریافتی تاکنون در اختیار یک مشترک خانگی از شهرستان طبس با ۸۳۶ هزار تومان پاداش در قبض صادره است.

وی با اشاره به یک ماه فرصت باقیمانده طرح تا پایان شهریور، از مشترکان خانگی خواست با کاهش مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل در زمره دریافت کنندگان این پاداش قرار گیرند.

دادگر گفت: در راستای مدیریت مصرف انرژی بسته‌های تشویقی برای مشترکان کم مصرف برق در نظر گرفته شده است و مشترکانی که با برنامه‌های پیک مصرف تابستانی همکاری کنند، مشمول این بسته‌ها می‌شوند.

وی بیان کرد: بر این اساس مشترکانی که در فصل گرم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند ۲۰ هزار ریال معادل ۲۰ برابر هزینه فروش برق پاداش صرفه‌ جویی می‌گیرند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اولین طرح فروش محصولات سایپا در سال جدید - اردیبهشت 99

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها