الحاق ۱۸۵۰ هکتار زمین موردنیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ازا لحاق هزارو ۸۵۰ هکتار زمین موردنیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن دراستان با رشد ۱۵۵ برابری ازابتدای دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” میرمحمد مودی در جمع خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن دراستان اظهار داشت: سهمیه استان در طرح نهضت ملی مسکن ۴۰ هزار واحد است که از این تعداد ۲۲ هزار واحد مسکن شهری و ۱۸ هزار واحد مسکن روستایی است.

مودی افزود: تاکنون ۱۰۸ هزار نفردر سطح استان ثبت‌نام کرده اند که از این تعداد ۳۴ هزار نفر واجد شرایط هستندو برای ۳۲ هزار واحد تامین زمین انجام شده و حدود ۱۴ هزارواحد دارای پروانه ساختمانی هشت هزارو۵۷۴ واحد اتمام فونداسیون چهارهزارو ۱۱۴ واحد اتمام اسکلت و دو هزارو۲۹۴ واحد در مرحله اتمام سفتکاری است.

وی گفت: به منظور تامین زمین موردنیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن  دراستان ازابتدای دولت سیزدهم هزار و ۸۵۰ هکتار زمین الحاق شده و ۲ هزار هکتاردیگر نیز در حال الحاق است که نسبت به عملکرد دولت قبل دارای رشد ۱۵۵ برابری است و ظرفیت احداث ۶۰هزار واحد مسکونی را دارد.

سرپرست اداره‌ کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای تامین زیرساخت‌های آب و برق سایت‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان از محل وزارتخانه تامین شده که در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفته است.

مودی درباره اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هم گفت: دراستان خراسان جنوبی ۹ هزارو۴۷۵ نفر ثبت نام کرده اند که حدود ۳ هزار و۵۰۰ نفر تایید نهایی شده اند و تاکنون برای حدود ۲ هزار قطعه در سطح استان زمین تامین و تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   380 قطعه زمین رایگان به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در خراسان جنوبی واگذار شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها