افتتاح ۲۲۶ پروژه گازرسانی خراسان جنوبی در هفته دولت

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی از افتتاح  ۲۲۶ پروژه با هزینه سه هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: هفته دولت سال جاری ۲۲۶ پروژه با سه هزار و ۶۸۰ میلیارد ریالدر استان افتتاح و ۱۴۱ پروژه با اعتبار ۸۴ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال در این هفته کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: کلنگ‌زنی و گازرسانی به ۷۰ روستای زیر۲۰ خانوار با اعتبار۱۱۰ میلیارد ریال و گازرسانی به ۴۷ واحد صنعتی و تولیدی و اجرای خطوط تقویتی با ۵۵۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های مورد نظر است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در دو سال دولت سیزدهم، در مجموع یک هزار و ۴۷۶ پروژه با ۹۹ هزار و ۵۲۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: در دو سال گذشته گازرسانی به نواحی و شهرک‌های صنعتی زیرکوه، نهبندان و درمیان با ۱۲۳ میلیارد تومان، شهرک گلخانه شقایق نهبندان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، اجرای خطوط تقویتی شوسف، نهبندان و خوسف با ۹۹۰ میلیارد تومان، گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی با ۱۶۵ میلیارد ریال و بهینه سازی یک هزار و ۵۹۳ متورخانه با هزینه ۷۰ میلیارد ریال رایگان انجام شده است.

محمودی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار پنج برابر بودجه عمرانی استان است که از محل منابع داخلی شرکت گاز هزینه شده است تصریح کرد: در مجموع به بیش از ۹۹ درصد روستاهای زیر ۲۰ خانوار خراسان جنوبی گازرسانی شده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هفته دولت امسال ۱۲۸ روستای زیر ۲۰ خانوار خراسان جنوبی با اعتبار یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال گازرسانی می‌شود.

محمودی اظهار داشت: ۴۴ واحد صنعتی- تولیدی استان نیز با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال،  ۱۴۴ مسکن محرومین با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال، ۶۰۰ طرح ملی مسکن با ۶۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت گازرسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید   معاون راهداری استان خبر داد؛آمادگی ۲۵۰ راهدار خراسان جنوبی در زمان بارش ها

وی افزود: احداث ساختمان عملیاتی بیرجند و آیسک با ۱۸۰ میلیارد ریال، بهینه سازی موتورخانه‌ها با ۴۰ میلیارد ریال و اجرای حفاظت الکترونیکی شرکت گاز با ۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌ رسند.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: شرکت گاز به ازای هر خانوار تحت پوشش بهزیستی و امداد استان تا سقف ۱۸ میلیون تومان از محل منابع داخلی گازرسانی می‌کند و اشتراک آنها هم رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها