معاون راهداری استان خبر داد؛آمادگی ۲۵۰ راهدار خراسان جنوبی در زمان بارش ها

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از آمادگی ۲۵۰ راهدار به همراه ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات راهداری در زمان بارش های پاییزی خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ محمد فدوی در بازدید از راهدارخانه ای استان اظهار داشت: با توجه به شروع بارش های پائیزی و وجود کوهستان و بیابان که در زمان بارش سیلاب در دشتها جاری شده و به همین منظور راهداران با ماشین آلات راهداری آماده هستند تا در صورت لزوم سیلاب به جاده ها لطمه نزده و اگر چنین شد سریعا اقدام به ترمیم و مسیرگشایی کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: ۲۵۰ راهدار با ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات راهداری در راهدارخانه ها و محل هایی که امکان سیلاب وجود دارد حضور داشته و آماده هستند.

فدوی همچنین از خسارت سیلاب ناشی از بارش های اخیر به جاده ها و ابنیه فنی اظهار داشت: براساس برآوردهای اولیه، بارندگی چند روز اخیر و جاری شدن روان‌آب و سیلاب ۲۵۲هزار و ۸۷۴ میلیون ریال به راه‌های حوزه استحفاظی استان خسارت وارد کرده است.

وی اعلام کرد: این خسارت‌ها بیشتر در محورهای فرعی و روستایی شهرستان‌های درمیان، زیرکوه، سربیشه و خوسف بوده که طی بارندگی‌های شدید اخیر و جاری شدن سیل، زیرسازی و ابنیه فنی و دریواسیون (دیوار هدایت آب) در این مسیرها دچار آسیب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: با تلاش همکاران راهدار در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز است و تردد با رعایت سرعت مطمئنه جریان دارد.

وی افزود: کاربران جاده‌ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و سایت ۱۴۱ و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید   رسیدگی به ۱۱۰ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده‌ای در خراسان جنوبی

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها