عملیات اجرایی پروژه راه آهن نهبندان- بیرجند- قاین-یونسی باحضور رئیس جمهور آغاز می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، عملیات اجرایی پروژه راه آهن نهبندان- بیرجند- قاین- یونسی  آغاز می‌شود.

به گزارش پیام خاوران” ، جواد قناعت در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور ویژه مقام معظم رهبری درخصوص تأمین اعتبار مورد نیاز پروژه راه آهن، اظهار داشت: رئیس جمهور علیرغم تأکیدی که بر اولویت دادن به اتمام پروژه های نیمه تمام دارند و نسبت به آغاز هیچ پروژه جدیدی اقدام نمی کنند، عملیات اجرایی پروژه راه آهن نهبندان- بیرجند- قاین- یونسی را آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به آخرین جلسه هماهنگی پروژه راه آهن که با حضور پیمانکاران و مدیران دستگاه های مرتبط برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه در تأمین آب، برق و سوخت مورد نیاز کارگاه ها مشکلی نداریم و دستگاه های اجرایی در این خصوص همراهی های لازم را دارند، انتظار این است که تمامی قطعات پروژه راه آهن در استان، به صورت همزمان شروع به کار کنند.

استاندار خراسان جنوبی راه آهن زاهدان-بیرجند- مشهد را پروژه ای فراملی خواند و اظهارکرد: همه دستگاه های اجرایی مرتبط و کلیه پیمانکارانی که مسئولیتی در این زمینه به عهده گرفته اند، باید این پروژه را خاص و ویژه و فراتر از کارهای عادی و معمولی خود ببینند و قطعاً تعامل می تواند روند اجرای کار را تسهیل کند.

قناعت وظیفه دستگاه های اجرایی در این زمینه را تسهیل شرایط و رفع موانع از مسیر پیمانکاران  برشمردو ادامه داد: راه آهن زاهدان-بیرجند – مشهد از پروژه های کلیدی و حیاتی کشور است و برای نظام و کشور حائز اهمیت می باشد.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مطالعات مربوط به تمامی قطعات پروژه راه آهن استان انجام شده، افزود: مانعی برای شروع کار وجود ندارد  بنابراین توقع ما این است که روند اجرای کار شتاب گیرد  چرا که راه آهن به مطالبه عمومی مردم تبدیل شده است..

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی:توسعه اقتصادی استان نیازمند تغییر نگرش مدیران  است

به گزارش “پیام خاوران ” آیت الله رئیسی  امروز در سفر به خراسان جنوبی، با حضور در جمع راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی از میدان آزادی تا امامزادگان باقریه بیرجند، در تجمع جاماندگان حسینی در محل امامزادگان  این شهر سخنرانی دارد.

در این سفر همچنین عملیات اجرایی طرح راه آهن نهبندان – بیرجند – قاین- یونسی هم با حضور آیت الله رئیسی آغاز شود.

دیدار با مردم ، نخبگان، ائمه جمعه، علما و طلاب انقلابی  شهرستانهای فردوس ودرمیان خراسان جنوبی از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهوری به خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها