راه‌اندازی بازارچه میل ۷۳ و کارخانه قند قهستان مطالبه جدی مردم درمیان از رئیس جمهور

امام‌ جمعه اهل سنت درمیان  مرتفع کردن مشکل بیکاری را از مطالبات مردم شهرستان از دولت برشمرد و خواستار راه‌اندازی بازارچه میل ۷۳ و کارخانه قند برای حل مشکل بیکاری مردم این منطقه مرزی شد

به گزارش  پایگاه خبری “ پیام خاوران ” شهرستان درمیان ؛ مولوی سید احمد عبداللهی  در جمع خبرنگاران وی دوبانده شدن محور بیرجند- اسدیه را از دیگر مطالبات مردم عنوان کرد واظهارداشت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی این پروژه، دوبانده سازی محور نیاز به تخصیص اعتبارات بیشتری دارد.

وی سفر رئیس جمهور به شهرستان  درمیان  را مایه خیر و برکتبرای این شهرستان دانست و با اشاره به محرومیت منطقه خواستار حل مشکل معیشتی مردم شد.

امام‌ جمعه اهل سنت درمیان  تأکید کرد: تعطیلی بازارچه مرزی و کارخانه قند بر میزان درآمد و اشتغال مردم تأثیر بسزایی دارد.

عبد اللهی سامان‌دهی راه‌های روستایی و آب‌رسانی به روستاها را خواستار شد و افزود: آب‌رسانی به روستاها نیاز به توجه جدی‌تر دارد و راه‌های روستایی هم اغلب کم‌عرض واز کیفیت مناسب برخوردار نیست.

به گزارش “پیام خاوران ” آیت الله رئیسی  امروز در سفر به خراسان جنوبی، با حضور در جمع راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی از میدان آزادی تا امامزادگان باقریه بیرجند، در تجمع جاماندگان حسینی در محل امامزادگان  این شهر سخنرانی دارد.

در این سفر همچنین عملیات اجرایی طرح راه آهن نهبندان – بیرجند – قاین- یونسی هم با حضور آیت الله رئیسی آغاز شود.

دیدار با مردم ، نخبگان، ائمه جمعه، علما و طلاب انقلابی  شهرستانهای فردوس ودرمیان خراسان جنوبی از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهوری به خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   روزهای شیرین کارخانه قند قهستان در راه است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها