دهه پایانی صفر چه برنامه‌هایی از شبکه خاوران پخش می‌شود؟

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: برنامه‌هایی با هدف بیان سیره و سبک زندگی پیامبر اسلام، امام حسن مجتبی(ع)، امام رضا(ع)، علت انحراف امت اسلام، علل صلح امام حسن(ع) و تحلیل چرایی پذیرش ولایت عهدی از سوی امام رضا(ع) از شبکه خاوران به روی آنتن می‌رود.

به گزارش “پیام خاوران” علیرضا آینه دار، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیمای خاوران  در کنار پخش برنامه‌های زنده از قرارگاه رسانه‌ای شبکه خاوران در مشهد مقدس با برنامه “در سوگ آفتاب” به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی مودی در کنار مخاطبان خواهد بود.

وی گفت: ویژه برنامه زنده “در سوگ آفتاب” از روز پنجشنبه ۲۳ شهریور در دو نوبت صبح و شب به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به روی آنتن شبکه خاوران می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی افزود: در این برنامه به بررسی شخصیت آسمانی پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و مکارم اخلاقی و سیره نبوی پیامبر اکرم و امام حسن مجتبی(ع) وهمچنین علت پذیرش ولایت عهدی امام رضا (ع)، حدیث سلسله الذهب، مهرورزی با مردم و توجه به امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازد و تلاش می‌کند با مرور فضائل اخلاقی، معنوی و سبک زندگی در فرهنگ ایرانی اسلامی‌ به ابعاد مختلف زندگی ائمه اطهار بپردازد.

آینه دار بیان کرد: ارتباط زنده و تهیه گزارش از عزاداری هیئت‌های مذهبی استان در مشهد مقدس و عزادارانی  که در  مسیر پیاده روی به سمت مشهد و موکب‌های مستقر در طول مسیر زائران، ارتباط با حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم طبس، دعوت از مداحان و ذاکران اهل بیت و کارشناسان مذهبی برجسته استان و دعوت از خادم یاران حرم مطهر رضوی از بخش های مختلف این برنامه است.

وی گفت: “خراسان در سوگ”، “با پای دل” و “مدینه در سوگ” به تهیه کنندگی علی جعفری‌جم و تکتم اعتبار و فاطمه زهرا روزی هم عنوان سه ویژه برنامه رادیو خاوران در دهه پایانی صفر است که از صدای خاوران پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید   انعکاس درست دستاوردهای نظام،حاصل ارتباط دوسویه روابط عمومی با رسانه ها است

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار داشت: این برنامه‌ها با هدف بیان سیره و سبک زندگی پیامبر گرامی اسلام، امام حسن مجتبی(ع)، امام رضا(ع)، علت انحراف امت اسلام، علل صلح ام حسن(ع) و تحلیل چرایی پذیرش ولایت عهدی از سوی امام رضا(ع) به روی آنتن می‌رود.

آینه دار عنوان کرد: “سر کوه بلند” در ساختار ترکیبی هم آواها و نواهای مردم خراسان جنوبی در عشق به امام رضا (ع) و زیارت ایشان، اشعار محلی، تعزیه‌ها و شبیه خوانی‌های خراسانی در و صف امام رضا (ع) را روایت می‌کند.

وی افزود: نمایش‌های بلند رادیویی، مشاعره، مستند، و برنامه چهل حدیث نبوی با هدف بیان گزیده‌ای از احادیث پیامبر گرامی اسلام به انتخاب شهید مطهری از دیگر برنامه‌های رادیو خاوران در دهه پایانی صفر است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی یادآور شد: پوستر موشن گرافیک، ویدئو و پادکست و انتشار تولیدات مردمی از عزاداری‌ها در دهه پایانی صفر هم بخشی از برنامه‌های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای خراسان جنوبی است.

آینه دار عنوان کرد: معاونت خبر صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز در کنار پوشش برنامه‌های دهه پایانی صفر در استان و تهیه گزارش‌های تولیدی تبیینی ارتباط با خبرنگار اعزامی صدا و سیمای خراسان جنوبی  مستقر در مشهد مقدس را نیز  در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها