مدرسه شش کلاسه روستای نوغاب به بهره‌برداری رسید

امروز طی مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، مدرسه شش کلاسه «حاج محمد حسن خان عطایی» روستای نوغاب در شهرستان درمیان به بهره‌برداری رسید. 

به گزارش “پیام خاوران” مهدی فرجامی‌فر ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از آموزشگاه شش کلاسه حاج محمد حسن خان عطایی نوغاب اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد روستاهای درمیان از نعمت گاز وبرق بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ مسجد و دو خانه بهداشت فعال بوده و ۸۰۰ دانش آموز و یک هزار و ۲۰۰ خانوار در روستا وجود دارند افزود: طی عمر با برکت انقلاب اقدامات و فعالیت‌های خوبی در روستاهای درمیان انجام شده است.

فرماندار شهرستان درمیان گفت: در حال حاضر ۱۹ کلاس درس در حال ساخت و ۱۵ کلاس درس در دست اقدام است.

فرجامی فر با بیان اینکه نوغاب بزرگترین روستای درمیان بوده که در آستانه شهر شدن است افزود: مزرعه پنل خورشیدی برای دهیاری روستا در دست اقدام بوده و پروژه پمپ بنزین هم به زودی در ورودی روستا افتتاح می‌شود

فرماندار درمیان وجود یک زمین چمن مصنوعی، ۱۴ حلقه چاه کشاورزی، سه مدرسه دبستان، دو مدرسه متوسطه اول، دو مدرسه متوسط دوم و یک مدرسه استثنایی را از دیگر امکانات روستا دانست.

وی با بیان اینکه به ۹۲ درصد روستاها آبرسانی شده است اظهار داشت: پایان سال مالی ۱۴۰۲، جشن پایان جهاد آبرسانی به روستاهای شهرستان را خواهیم داشت.

فرجامی‌فر ادامه داد: در دولت سیزدهم تاکنون ۳۹ کلاس درس به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: استکبار از وحدت مسلمانان می‌هراسد که این امر روز به روز تقویت می‌شود.

موسوی نژاد با بیان اینکه ۱۱۰ نفر از همکاران فرهنگی در روستای نوغاب مشغول خدمت هستند، افزود: ساخت مدرسه تفکیکی دبستان در دستور کار قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید   فرمانداران، تمامی ظرفیت‌ ها را برای خدمت به مردم پای کار بیاورند

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و زیربنای آموزشی ۷۴۶ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها