۱۲ فقره پرونده تخلف صنفی در شهرستان سربیشه تشکیل شد

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سربیشه از تشکیل ۱۲ فقره پرونده تخلف صنفی در ۶ ماهه اول سال‌جاری در این شهرستان خبر داد. 

محمد بیجاری در گفغتگو با خبرنگار “پیام خاوران” اظهار داشت: در نیمه نخست امسال ۱۲ فقره پرونده تخلف صنفی در شهرستان سربیشه تشکیل شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سربیشه گفت: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۲ میلیارد و ۶ میلیون ریال است که جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری گشت‌های مشترکی با سایر دستگاه‌های نظارتی از واحدهای صنفی صورت گرفته، ادامه داد: در این مدت حدود یک هزار و ۸۵۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی سطح شهرستان صورت گرفته و ۱۱۹ گشت مشترک نیز با دستگاه‌های ذیربط برگزار شده است.

بیجاری گفت: در این مدت ۲۴ گزارش از طریق سامانه ۱۲۴ این اداره و یا به صورت حضوری دریافت شده که تمامی این گزارشات مورد بررسی بازرسان قرار گرفته است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سربیشه بیان کرد: بیشترین تخلفات صورت‌گرفته در این مدت از نظر تعداد پرونده مربوط به گرانفروشی و عدم نصب نرخنامه و درج قیمت بوده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ساختمان اورژانس نهبندان تکمیل شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها