“کاکل زری” از مزرعه تا سفره با افتخار در کنار مشتری خوش ذائقه

مدیرعامل شرکت فروزان بیرجند گفت: گوشت مرغ و فرآورده های وابسته سالم ترین و مطمئن‌ترین منبع تامین پروتئین برای انسان بشمار می رود و کاکل زری از مزرعه تا سفره با افتخار در کنار مشتری خوش ذائقه خود خواهد بود.

رضا فروزانفر در حاشیه نمایشگاه “کار؛ پیش به سوی آینده” در دانشگاه بیرجند در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری” پیام خاوران ” اظهارکرد: تلاش مدیران و متخصصان و پرسنل کارآزموده آن همگام با فناوری روز دنیا در یک زنجیره تولید کیفیت ،سلامت و اطمینان را برای مصرف کنندگان خود به ارمغان آورده است.

زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ فروزان، با بهره مندی از فارم های گوشتی به ظرفیت بیش از یک میلیون قطعه در هر دوره ، تامین جوجه با برندهای مرغوب ایران، گروه های دانش بنیان تغذیه، کلنیسین ، واکسیناتور با تامین خوراک آماده طیور با بهترین ضرایب تولید و بهبود کیفیت مراحل آماده سازی صنایع گوشتی طیور همگام با فناوری روز دنیا با شعار امنیت غذایی، حلیت پایدار، با استفاده از ناوگان حمل و نقل مدرن و تخصصی ،شرکت حمل و نقل بین المللی و دارا بودن مجتمع کشتارگاهی با خطوط اتوماتیک، دارای گریدA در طرح طبقه‌بندی کیفی سازمان دامپزشکی کشور و کد IR صادرات، در حین نظارت دقیق و مستمر ناظرین بهداشتی همسان با استانداردهای جهانی صنعت غذایی مطابق با ذائقه مشتری خوش سلیقه خود با رعایت کامل ضوابط بهداشتی با کیفیتی عالی با برند کاکل زری و فروزان خود را موظف و پیشگام در ارائه محصولات سالم برای تامین سلامت و بهداشت جامعه می‌داند که در این حوزه دارای ۸ شرکت فعال تابعه است .

وی تصریح کرد: با عنایت به الطاف خاص ایزد یکتا دانش آکادمیک کارشناسان آمیخته با ۴۰ سال تجربه صاحبان سهام و البته تعهد آنان به شکوفایی اقتصاد منطقه باعث گردیده که یکی از بهترین زنجیره‌ ‌های صنعت طیور در شرق کشور عزیزمان شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید   به صورت همزمان در کشور اجرا شد: رونمایی از مسابقه ملی پیامکی - نمایشی خانواده انرژی

مدیرعامل شرکت فروزان بیرجند اظهارکرد: با افتخار ما تامین کننده صلاحیت دار و طرف قرارداد سازمان‌های بزرگ مصرفی درکشور هستیم که مهر تأیید دیگری بر کیفیت محصولات کاکل زری و فروزان است.

فروزانفر بیان کرد: برند کاکل زری به نام شهر بیرجند و استان خراسان جنوبی با افتخار در سراسر ایران عزیزمان به کیفیت و سلامت شناخته میشود و این اعتبار را مرهون لطف خدا و حمایت شما و اعتماد مشتریان وفادارمان دانسته و آن را ارج می‌نهیم.

وی گفت: کیفیت گوشت مرغ بویژه طعم و مزه و خوش‌پز بودن آن رابطه مستقیمی با تغذیه و آب مصرفی و شرایط مدیریت ‌سخت افزاری و نرم‌افزاری دارد که در این مجموعه محقق گشته است.

مدیرعامل شرکت فروزان بیرجند عشق به منطقه و تلاش و پشتکار یکایک عوامل زنجیره فروزان به این صنعت و ایمان و اعتقادمان به اصول مشتری مداری همواره در سراسر حوزه گسترده کاری‌مان سبب گردیده صدای مشتری آویزه گوشمان بوده و تامین خواسته و انتظارات مشتری سرلوحه کارمان باشد و

فروزانفر ادامه داد: اینک در ادامه تکمیل زنجیره ارزش ارائه انواع فرآورده‌های گوشتی شامل سوسیس کالباس همبرگر و انواع گوشت مرغ طعم‌دار که در معرض دید مشتری صورت می پذیرد دستاورد جدید گروه کاکل زری می‌باشد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها