امروز صدای اعتراض همه دنیا بر علیه رژیم صهیونیستی بلند است

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بساط رژیم صهیونیستی به زودی برچیده می‌شود گفت: امروز صدای اعتراض همه دنیا بر علیه رژیم صهیونیستی بلند است

به گزارش “پیام خاوران” سردار محمدرضا مهدوی صبح امروز در نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان نهبندان اظهار داشت: بساط رژیم صهیونیستی به زودی برچیده می‌شود. فصل جدیدی که آغاز خواهد شد رژیم صهیونیستی با مشکلاتی مواجه است که قطعاً به هم پاشیدگی و اوضاع به هم ریخته‌ای که دارد به برچیده شدن این رژیم سرعت خواهد بخشید.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با چالش امنیتی مواجه است و با وجود گنبد آهنینی که سال‌ها روی آن مانور داده بود در برابر موشک‌های راهبردی حماس کم آورده است افزود: این رژیم پوشالی است که سال‌ها با بزرگنمایی، سیاه‌نمایی، ارعاب و ترس قصد داشتند حاکمیت این رژیم را در منطقه حفظ کنند.

مهدوی خاطرنشان کرد: به حول قوه الهی و با کمک خداوند به رزمندگان فلسطینی این توطئه و دروغ بزرگی که رژیم صهیونیستی به دنیا تحویل داده بودند شکست خورده است و امروز همه دنیا حتی آن‌هایی که در زمره کشورهای اسلامی نیستند به پا خاستند.

وی افزود: امروز صدای اعتراض همه دنیا بر علیه رژیم صهیونیستی بلند است. امیدواریم به برکت خون شهدا، جوانان، زنان و کودکانی که توسط این رژیم  به خاک و خون کشیده شده‌اند خداوند هرچه زودتر شر این رژیم منحوس را از سر مردم مظلوم فلسطین کم و پیروزی را نصیب رزمندگان کند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دنیا در شرایطی است که تا خود مردم در غزه بسیج نشدند و اقدامی نکردند حمایتی از آنان صورت نگرفت و کسی به فکر مسلمانان مظلوم و بی دفاع نیست یادآور شد: سازمان‌های بین‌المللی که سال گذشته برای خانمی در ایران که مشکل جسمانی و بیماری داشت که از دنیا رفت گوش دنیا را کر کردند و سینه چاک حقوق بشر شده بودند امروز کجا هستند؟ این موضوع، بهانه اغتشاشات در ایران شد و جوانان را به دلیل ناآگاهی به کف خیابان‌ها کشاندند.

بیشتر بخوانید   فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی:بی بصیرتی یکی از مشکلات بزرگ کشور است

وی افزود: آنها وضعیت‌هایی را برای ما به وجود آوردند که همه کشورها دست به دست هم دادند و در رسانه‌ها علیه ایران به عنوان ناقض حقوق بشر صحبت کردند. این دل سوختگان حقوق بشری که در آن مقطع برای یک خانم دلسوز شده بودند امروز چشمان آنها ۴ هزار زن و کودک فلسطینی را نمی‌بیند؟ نمی‌بینند کودکان  و نوزادان، پیرزنان و پیرمردانی را که بی دفاع در خانه خود نشسته‌اند به خاک و خون کشیده می‌شوند. مدعیان حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی که وظیفه دارند در این زمینه کار کنند کجا هستند؟

مهدوی با تاکید بر اینکه بسیج جهانی، جهان اسلام راه و نقشه‌ای است که امام راحل در طول مسیر انقلاب اسلامی طراحی کردند گفت:  به دو دهه قبل نگاه کنید قبل از اینکه کشورهای محور مقاومت به وجود بیایند چه وضعیتی داشتند و امروز چرا آزاد شدند؟ مگر آمریکا در خاک عراق و در سوریه توسط داعش عملیات نکرد؟ بسیج مردمی در این کشورها به میدان آمدند حشد الشعبی در عراق و رزمندگان و بسیجیان در یمن به داد مردم رسیدند و نجات بخش شدند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی متذکر شد: اگر به آزادی ممالک اسلامی و عزت اسلام فکر می‌کنیم نسخه نسخه‌ای است که امام( ره) طراحی کردند و مقام معظم رهبری تاکید به ادامه مسیر دارند  و ما در طول انقلاب اسلامی این نسخه را اجرا کردیم. بسیج نسخه نجات بخش جامعه است و تفکر بسیجی می‌تواند بر تمام مشکلات فایق آید.

وی با بیان اینکه هرجا جهادی فکر کردیم، جهادی عمل کردیم و جهادی برنامه‌ریزی کردیم کارها جلو رفته است افزود: بسیج منحصر به دفاع تنها نیست ما در هشت سال دفاع مقدس بسیج را تکمیل کردیم و بسیج در عرصه‌های دفاع پیشرو و پیشگام بود بعد از جنگ در عرصه‌های سازندگی و مسائل امنیتی همواره بسیج نقش خودش را به خوبی ایفا کرده است. بسیج گره گشای همه مسائل در همه عصرهاست.

بیشتر بخوانید   فرمانده سپاه خراسان جنوبی:برخی به دنبال دادن تنفس مصنوعی به برجام هستند

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه ما باید جهاد تبیین و روشنگری در عرصه‌های مختلف داشته باشیم مسیرش بسیج است افزود: بسیج در تمامی ارکان نظام  و صنوفی که فعال هستند می‌تواند فعالیت کند و جای پا دارد. بسیج می‌تواند مشکلات را احصا کند، با تبیین و روشنگری نجات بخش جوانان باشد و تاریخ گذشته مقاومت و ایستادگی را برای جوانان این نسل تبیین کند و بر صراط شهدا و مسیر صحیح انقلاب به درستی حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: ما وظیفه سنگینی داریم در پایگاه‌های بسیج به بررسی مشکلات محله و منطقه بپردازید و با تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز راهکارهایی به مسئولین مربوطه ارائه دهید مشکلات و مسائلی بر سر راه وجود دارد که اگر با روحیه جهادی در حل این مسائل و مشکلات کار و برنامه‌ریزی کنید مردم آنجایی که کاری انجام نمی‌شود نیز می‌پذیرند چون تلاش کردید و موفق نشدید.

مهدوی افزود: در کلیت دستگاه‌های اجرایی استان ما روحیه جهادی وجود دارد  و برنامه‌ریزی و حرکت به سمت افق روشن‌تر است اتفاقات خوبی در راه است. شهرستان نهبندان در راستای کلیدر شمال به جنوب در مسیر قطار قرار گرفته و پروژه در خراسان جنوبی شروع شده است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها