مشکلی برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی نداریم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مشکلی در استان برای تامین و واگذاری زمین در هیچ یک از شهرستان‌ها برای طرح نهضت ملی مسکن نداریم.

به گزارش “پیام خاوران“، علیرضا عباس زاده در بیست و ششمین جلسه شورای مسکن که برای تامین و بررسی زمین‌های نیرو‌های مسلح برگزار شد گفت: خراسان جنوبی از استان‌هایی است که رده‌های مختلف نظامی و انتظامی در آن به علت پراکندگی مستقر هستند.

وی با بیان اینکه تامین مسکن ملی و سازمانی برای این رده‌های نیرو جزو پیگیری‌های شورای مسکن است افزود: پیش بینی می‌شود برای این نیرو‌ها ۵ هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن ساخته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: نیرو‌های مسلح متقاضی مسکن باید در سامانه ثبت نام کنند و بعد از اینکه مورد تایید قرار گرفتند ما مکلف به واگذاری زمین به آن‌ها هستیم که انجام خواهد شد.

عباس زاده با بیان اینکه تلاش ما در شورای مسکن رفع دغدغه مسکن برای همه اقشار و نیرو‌های مسلح در سطح استان است افزود: بر اساس ضوابط ابلاغی تامین زمین، زمین‌های لازم برای واگذاری در همه شهر‌های استان محیا شده است، و آماده ایم پس از تایید سامانه‌های رسمی نهضت ملی مسکن زمین‌ها به متقاضیان واگذار شود.

وی با بیان اینکه سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های بیرجند و قاین تا اطلاع ثانوی بسته است تا افرادی که در مرحله اول ثبت نام، واجد شرایط شدند واگذاری زمین به آن‌ها انجام شود گفت: با الحاقات جدیدی که در شهر بیرجند داشته ایم این مشکل رفع خواهد شد و پس از آن سامانه باز خواهد شد تا متقاضیان جدید ثبت نام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همچنین افزود: در شهرستان بیرجند هم الحاقات جدید در روستا‌های اطراف برای واگذاری زمین در این طرح به زودی اعلام خواهد شد تا افرادی که شرایط دریافت زمین به صورت آپارتمان را ندارند این فرصت ایجاد خواهد شود که بتوانند در روستا‌های منتخب اطراف بیرجند، زمین به صورت ویلایی تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید   مشکل آب مجتمع گلخانه‌ای خوسف رفع می‌شود

عباس زاده با اشاره به اینکه هم اکنون متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان ۳۷ هزار نفر هستند افزود: پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال با الحاقات جدید بتوانیم برای بیش از صد هزار نفر تامین زمین را در استان انجام دهیم.

فرمانده ارشد آجا در استان هم گفت: تقاضا داریم برای حمایت از خانه دار شدن نیرو‌های مسلح اقدام‌های لازم انجام شود.

امیر شاطری با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح جانشان را برای ملت فدا می‌کنند ودر دورترین نقاط برای حفظ و امنیت کشور تلاش می‌کنند افزود: ما وظیفه داریم برای رفاه خانواده آن‌ها و تقویت روحیه شان مسکن مورد نیازشان را تأمین کنیم.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها