بیش از ۹۳ هزار خانوار خراسان جنوبی از طرح کالا برگ الکترونیکی بهره‌مند شدند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در استان، ۹۳ هزار و ۲۰۰ خانوار از این طرح، بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش “پیام خاوران” غلامرضا اشرفی اظهار داشت: از ابتدای طرح کالا برگ الکترونیکی تاکنون ۹۳ هزار و ۲۰۰ خانوار از این طرح استفاده کرده و ۳۶۱ هزار تراکنش در این طرح انجام داده‌اند.

وی افزود: نزدیک به ۲۰۰ هزار خانوار در خراسان جنوبی در هفت دهک درآمدی قرار می‌گیرند و امکان استفاده از طرح کالابرگ را دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در نقاط مختلف استان فروشگاه‌ها و مغازه‌های زیادی به طرح کالا برگ الکترونیکی متصلن هستند و امکان استفاده از آن برای مردم فراهم است.

اشرفی به موضوع قرارداد نیرو‌های کار در استان اشاره کرد و افزود: در برخی از معادن یا دستگاه‌های اجرایی و واحد‌های اقتصادی مدت قرارداد‌هایی که با کارکنان بسته می‌شود بسیار کوتاه و در حد یک ساله یا حتی کمتر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: از کارفرمایان و مدیران می‌خواهیم تا قرارداد‌های خود با نیرو‌های کاری را که مدتی است به طور مستمر مشغول به کار هستند، در جهت تثبیت اشتغال و حفظ و صیانت از نیروی کار به صورت مدت‌دار ببندند.

اشرفی به معوقات کارگری نیز اشاره کرد و افزود: در این زمینه بخشی از معوقات مربوط به حوزه دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران راه و شهرسازی و آب و فاضلاب است و با توجه به تأکیدات به طور مستمر و روزانه از سوی حوزه کاری، در بحث تأمین اعتبار بدهی‌هایی که به پیمانکاران دارند از برنامه و بودجه پیگیری می‌شود و در تلاشیم تا پایان سال معوقات کارگران کم شود.

انتهای پیام/۱۰۲

بیشتر بخوانید   افزایش ۲۸ درصدی صادرات تعاونی‌های خراسان جنوبی
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها