طرح پایش مصرف گاز در ادارات و ارگان‌های دولتی خراسان جنوبی آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: با هدف مدیریت انرژی و صرفه‌جویی، طرح پایش مصرف گاز در ادارات و ارگان‌های دولتی استان آغاز شده است.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی در حاشیه بازدید از طرح پایش مصرف گاز اظهار داشت: براساس بخشنامه صرفه جویی مصرف گاز طبیعی از سوی معان اول رئیس جمهور و ابلاغ به کلیه ادارات و نهادهاي دولتي در جهت رعايت حداکثر صرفه جويي، شرکت گاز خراسان جنوبی اقدام به پايش مصرف گاز در ادارات و ارگانهاي دولتي نموده است.

وی تصریح کرد: مطابق بخشنامه صرفه جویی، ادارات و ارگان های دولتی می بایست از وسایل گازسوز با برچسب انرژی بالا استفاده کرده و ضمن رعایت دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد) در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل، سامانه های گرمایشی را خاموش کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در راستای انجام این مأموریت، بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم و روزانه به ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی نسبت به پایش و کنترل دما در ادارات (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) اقدام و در صورت عدم رعایت، پس از اخطار کتبی و بازرسی مجدد نسبت به قطع گاز اداراتي كه از مفاد بخشنامه پيروي نمي كنند، اقدام می گردد.

محمودی با اعلام اینکه در ایام سرد تامین گاز پایدار برای بخش خانگی در اولویت است از مدیران ادارات دولتی درخواست کرد تا با رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی یاری رسان شرکت گاز در این امر باشند.

انتهای پیام/ ۱۰۳

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ارسال بیش از 330 هزار پیامک صرفه جویی به مشترکین گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها