مراسم وداع با شهدای نیروی زمینی ارتش در کهف الشهدا بیرجند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: مراسم وداع با شهدای نیروی زمینی ارتش در بیرجند از ساعت ۱۸ امروز در محل کهف الشهدا با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم برگزار می‌شود.

به گزارش ” پیام خاوران ”  ، ابوالفضل نوفرستی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به ۱۳ جمادی‌الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) که روز تکریم مادران و همسران شهدا نام دارد اظهار داشت: مادران و همسران شهدا با خدا معامله کردند و الگوی بی‌بدیل صبر، ایثار و مقاومت برای مردم هستند.

وی ازحضرت ام‌ البنین همسر و مادر چهار شهید و از مبلغان واقعه عاشورا باد کرد و یادآور شد: ایشان مادر حضرت ابوالفضل العباس (ع)، عبدالله، جعفر و عثمان است که هر چهار فرزند او در واقعه کربلا به شهادت رسیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: این بانوی بزرگوار ‌در زندگی مشترک با حضرت علی (ع) همواره همه تلاش خود را انجام داد تا بتواند جای خالی حضرت فاطمه (س) را برای فرزندان ایشان پر کند.

نوفرستی ادامه داد: مادران شهدا اسوه صبر، استقامت و فداکاری در جامعه هستند که با ایثار فرزندان خود درس بزرگی به همه ما دادند.

وی با اشاره به این کلام مقام معظم رهبری که “اگر ارزش پدر و مادر شهدا از خود شهدا بیشتر نباشد، کمتر نیست” گفت: مادران شهدا فرزندان خود را انقلابی و ولایتمدار تربیت و جان آنها را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی به شهادت سه نفر از نیروهای ارتش در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: اجرا و پاداش این شهدا که در تمرین یکی از یگان‌های نیروی زمینی به شهادت رسیدند کمتر از سایر شهدا براساس آیات و روایات نیست.

وی افزود: مراسم وداع با شهدای نیروی زمینی ارتش در بیرجند از ساعت ۱۸ امروز در محل کهف الشهدا با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید   رسانه‌ها تفکر امید و نوید به آینده قطعی اسلام ناب را منتشر کنند

نوفرستی همچنین با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: نقش مادران شهدای غزه ادامه حرکت امام حسین (ع) و یاران ایشان است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها