مقاومت رزمندگان مقاومت و حماس در غزه برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، مقاومت امروز رزمندگان مقاومت و حماس در غزه را برگرفته از مکتب شهید سلیمانی دانست و گفت: نبرد صهیونیست‌ها با مردم غزه از روی تاکتیک و قوانین جنگی نیست بلکه از روی استیصال است.

به گزارش “پیام خاوران“، سردار محمدرضا مهدوی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی شعب نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ترس دشمن از شهید سلیمانی و طرفدارانش به علت این است که روش سردار سلیمانی یک مکتب است.

وی بر استفاده از مکتب شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، مردمی، محرومیت زدایی اشاره کرده و گفت: سردار سلیمانی آموزه‌های دینی را با رفتار و عمل خود به عنوان یک مکتب به ما آموخت و دشمن این را زودتر از ما فهمید و معتقد بودند که اگر این نسخه که برگرفته از اسلام ناب است ادامه یابد بزودی اسلام جهان شمول‌ می‌شود و آنها در جهان جایگاهی نخواهند داشت.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: اگر روش و سبک سردار سلیمانی ادامه پیدا می‌کرد منافع آمریکا و استکبار نه تنها در غرب آسیا بلکه در کل دنیا به خطر می‌افتاد بنابراین به حذف فیزیکی سردار سلیمانی رو آوردند و امروز هم با تمام توان سعی دارد که ریشه‌هایی که به این مکتب وصل است را سرکوب کنند.

وی، مقاومت امروز رزمندگان مقاومت و حماس در غزه را برگرفته از مکتب شهید سلیمانی دانست و گفت: یک گروه شبه نظامی در غزه با الگوگیری از این تفکر چندین‌ ماه است در برابر یک رژیم و ارتش تا دندان مسلح ایستاده و او را به استیصال و شکست وادار کرده است.

مهدوی عنوان کرد: نبرد صهیونیست‌ها با مردم غزه از روی تاکتیک و قوانین جنگی نیست بلکه از روی استیصال است چون توان مقابله با جبهه حماس را ندارند، زنان و کودکان بی دفاع را هدف قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید   پرواز فوق‌العاده در مسیر تهران - بیرجند - تهران برقرار شد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی معادلات کلاسیک دنیا و استکبار را بر هم زد گفت: یکی از مصادیق این مکتب همین استقامت مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی است.

وی بیان کرد: برخلاف میل جبهه کفر تفکر ناب اسلام در حال گسترش و اشاعه در دنیاست و با حرکت رو به جلو خود سنگرهای پیروزی را یکی پس از دیگری فتح می‌کند تا این پرچم را به صاحب اصلی آن امام عصر(عج) برساند.

مهدوی با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی با نظام اسلامی، گفت: در طول عمر انقلاب اسلامی هر زمان بر توان داخل کشور تکیه کردیم و روی پای خود ایستادیم موفق شدیم؛ اما هر زمان نگاه ما به خارج از کشور بود و به توان خود تردید داشتیم ضربه خوردیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن با تمام توان برای تصاحب کشورهای منطقه به میدان آمده، گفت: استقامت و خودباوری ملت ایران باعث شد که استکبار را وادار به عقب نشینی کنیم و به عنوان قدرت اول منطقه به دنیا معرفی شدیم.

مهدوی به موفقیت‌های بسیار دولت مردمی سیزدهم در این دو سال خدمت اشاره کرد و افزود: بسیاری از مشکلات امروز کشور به واسطه سوء مدیریت‌های دولت قبلی است که بیشتر نگاه آنها به خارج از کشور و توافق با غربی‌ها بود.

وی به ظلم و جنایت‌های آمریکا در کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: حضور آمریکا در افغانستان، عراق، سوریه نه تنها هیچ منفعتی برای مردم این کشورها نداشت بلکه آنها را عقب مانده نگه داشت و مراسم‌ها و همایش‌های آنها را به خاک و خون می‌کشید.

بیشتر بخوانید   برداشت محصولات فرعی مرتعی در خراسان جنوبی ممنوع شد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، راه نجات از جنایت‌های استکبار را خودباوری و تکیه بر توان داخل دانست و گفت: باید با تفکر اسلام و نقشه و اندیشه امامین انقلاب حرکت کنیم تا به پیروزی برسیم و مردم مظلوم یمن، لبنان و فلسطین امروز با این تفکر در برابر استکبار ایستاده و حرفی برای گفتن دارند. و استکبار را وادار به عقب نشینی کردند.

وی با بیان اینکه امروز هراس دشمن از ایران قوی بیش از هر زمان و هر چیزی است، تاکید کرد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب خستگی، ناامیدی، توقف در کشور ممنوع است.

مهدوی به انتخابات پیشرو در کشور اشاره کرد و خطاب به بسیجیان، گفت: هر گونه اظهار نظر و جانب‌داری از افراد ممنوع است اما حضور و مشارکت در انتخابات همراه با تشویق دیگران بر حضور حداکثری در انتخابات بر جامعه بسیحیان لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات کشور یعنی امنیت، اقتدار و اتحاد جبهه اسلام است، افزود: امروز کشور به مدیریت والا نیاز دارد و باید افرادی به مجلس فرستاده شوند که مدافع حقوق مردم باشند.

اخلاص در راه خدا اولین رمز ماندگاری یاد حاج قاسم در دلهاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: رمز ماندگاری و پیشرفت انقلاب اسلامی در ساختارها و راهبردهای اسلام و نظام اسلامی است که نیروی انسانی قوی و کارآمد یکی از این ساختارهاست. اگر به الزامات اسلام عمل کنیم همچون یاران ائمه اطهار(ع) و پیامبر اکرم(ص) می‌شویم.

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه عمل به الزمات اسلام به انسان اوج می‌دهد، افزود: عمل به الزامات در مکاتب اسلام حتی در یک نوجوان در روستای قنات کلاته ملک به خوبی دیده می‌شود که بعدها روش و شخصیت او تبدیل به یک مکتب به عنوان حاج قاسم سلیمانی می‌شود که دشمن از دیدن تصویر او و زائرانش ترس دارد.

بیشتر بخوانید   حجم مبادلات مرزی درمرزماهیرود افزایش یافت/ماهیرودمحوراقتصادی و توسعه خراسان جنوبی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) عنوان کرد: عمل به الزامات اسلام در زندگی ما آثار و برکاتی را به همراه دارد همچون شهدا که این‌مهم شامل حال آنها شد. اخلاص در راه خدا اولین رمز ماندگاری یاد حاج قاسم در دلهاست و اخلاص در عمل راه نجات، موفقیت و رستگاری انسان است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها