اعطای تسهیلات ۸ درصدی به دهیاران خراسان جنوبی

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی از اعطای تسهیلات ۸ درصدی به دهیاران واجد شرایط خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” حسین هاشمی با اشاره به اهمیت و ضرورت حمایت و پشتیبانی از دهیاران در راستای حمایت از سیاست های جمعیتی و کمک به  اقتصاد و معیشت روستاییان از اعطای تسهیلات با نرخ سود ۸ درصد ویژه دهیاران خبر داد.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه کمیته ملی تسهیلات دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دهیاران دارای حداقل دو دوره مسئولیت در دهیاری (۸ سال یا یشتر) با داشتن سه فرزند یا بیشتر با ارائه مدارک مستدل از تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی برخوردار خواهند شد. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: دهیاران دارای طرح های اقتصادی و درآمدزا (طرح های دهیاری) که به بهره برداری رسیده باشد نیز با ارائه مستندات طرح اجرا شده، واجد شرایط دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی هستند.

مدیران از اختیارات خود برای تسهیل در فرآیند تولید استفاده کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی نیز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، خاطرنشان کرد: برای توسعه استان بایستی نگاه همه مدیران و دستگاه های متولی در راستای تسهیل در فرآیند تولید باشد.

جواد اشرفی یادآور شد: حمایت از تولید نیاز به هم افزایی بین دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی دارد تا بتوانیم ضمن حل مشکلات، در راستای رشد و توسعه استان نیز قدم برداریم.

به گفته وی؛ در راستای جذب سرمایه گذاران بایستی علاوه بر معرفی  ظرفیت های خراسان جنوبی نسبت به حمایت واحدهای تولیدی موجود اقدام کنیم تا زمینه های حضور سرمایه گذاران در استان ایجاد شود.

در این جلسه با حضور تعدادی از مدیران دستگاه های مربوطه، مشکلات 4 واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت. تسهیل در صدور و تخفیف هزینه پایان کار و تسهیل در صدور مجوزهای بهداشتی و سیب سلامت از درخواست های واحدها بود که در این جلسه بود، مطرح شد.

بیشتر بخوانید   باروت کرونا منتظر جرقه غفلت

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها