الحاق ۲۷۰ هکتار زمین به شهرستان بیرجند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از الحاق ۲۷۰ هکتار زمین به شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: بخشی از این زمین‌ها به افراد واجد شرایط در طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری داده می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران سیدمحمدرضا طالبی در ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: همه دستگاه‌های اجرایی که در رابطه با قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری مسئولیت دارند باید به قانون اهتمام بیشتری داشته و آن را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه نباید قانون به نفع دستگاه‌های مربوط تفسیر شود بلکه باید به نفع مزدوجین عملیاتی شود گفت: وقتی در قانون برای ایام مرخصی مادران قانون تصویب شده، باید مسئولان دستگاه‌های مربوط به آن قانون تمکین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بااشاره به اعطای زمین در حوزه فرزندآوری گفت: در شهرستان بیرجند، علیرغم کمبود زمین با الحاق ۲۷۰ هکتار این مشکل مرتفع شد و افراد واجد شرایط می‌توانند برای دریافت زمین اقدام کنند.

طالبی از بانک‌هایی که تا به الان نتوانسته اند اعتبارات خود در زمینه اعطای تسهیلات فرزندآوری را جذب کنند گلایه کرد.

وی، احداث خوابگاه‌های ویژه دانشجویان و طلاب متاهل براساس قانون جوانی جمعیت توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و اختصاص مسکن برای زوج‌های جوان توسط این اداره کل را از مهمترین برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آزادی ۱۰ زندانی از محل موقوفات در خراسان جنوبی/ ۵۵ وقف جدید ثبت شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها