آغاز پیش‌فروش بلیت ‌نوروزی اتوبوس در خراسان جنوبی/ آماده باش۸۱۰ دستگاه انواع ناوگان مسافری در سطح استان

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، از آغاز پیش فروش بلیت نوروزی از امروز در سطح استان خبر داد و گفت: ۸۱۰ دستگاه انواع ناوگان مسافری در سطح استان آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

به گزارش “پیام خاوران”، علی‌اکبر مزیدی اظهار داشت: فروش بلیت‌‌های نوروزی اتوبوس از امروز ۲۰ اسفند به صورت اینترنتی و حضوری در محل دفاتر فروش بلیت، دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه‌های عمومی و اختصاصی مسافر استان آغاز شد.

وی با اشاره به فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفری ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروز، یادآور شد: در حال حاضر ۸۰۱ دستگاه انواع ناوگان مسافری شامل ۲۸۶ دستگاه اتوبوس، ۲۰۹ دستگاه مینی‌بوس و ۳۰۶ دستگاه سواری در سطح استان آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: بیش از یک‌هزار و ۴۴۴ راننده در ۴۷ شرکت، موسسه و شرکت حمل ‌و نقل فعالیت داشته و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی مسافری هستند.

مزیدی یادآور شد: در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مسافرین از جمله راه اندازی سامانه لیست انتظار مسافرین در بستر سامانه‌های فروش بلیت اینترنتی به آدرس www.payaneha.ir و www.payaneha.com ، استفاده از Qr-code بر روی تمامی بلیت‌های صادره درج شده است.

وی یادآور شد: سامانه، تلفن گویا و وب سرویس ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت انتقادات)، پیشنهادات و شکایات مسافرین است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   حضور مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی در سامانه سامد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها