تقدیراستاندارخراسان جنوبی ازعملکرد شرکت توزیع نیروی برق دراجرای طرح نهضت ملی مسکن

استاندارخراسان جنوبی ازعملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان به جهت همکاری،پیگیری و اجرای زیر ساخت های برق رسانی به طرح نهضت ملی مسکن قدردانی کرد.

به گزارش پیام خاوران به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی،دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی درجلسه شورای تأمین مسکن استان به جهت کسب رتبه نخست استان در واگذاری وساخت واحدها، بااهدای لوح تقدیر به مهندس مهدی دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از همکاری وتلاش های ارزشمند در کسب این موفقیت ملی قدردانی کرد.

درلوح تقدیر استاندارخراسان جنوبی آمده است: بی تردید برترین وجاودانه ترین پاداش ها،همانا خشنودی خداوندسبحان،رضایت مردم و آرامش وجدانی است که در سایه احساس تکلیف، خدمت صادقانه وتلاش خداپسندانه حاصل می شود.

بدینوسیله مراتب تجلیل از تلاش های ارزنده جناب عالی  وهمکاران درراستای خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی به ویژه “اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در استان وکسب رتبه اول کشوری در مراحل واگذاری و ساخت واحدها”براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی و در آخرین ارزیابی عملکرد ادارات کل سراسر کشور را اعلام نموده و به رسم تکریم ، این لوح را تقدیم حضورتان نمایم.

دوام توفیقات جناب عالی را در ادامه راه خدمت به جامعه اسلامی در پرتو عنایت خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر ( ارواحنا فدا) از خداوند متعال خواستارم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: نهضت ملی تولید مسکن به عنوان یکی از اولویتهای مهم دولت مد نظر قرار گرفته و زیر ساخت‌های لازم برای تأمین برق مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در سایتهای نهضت ملی استان خراسان جنوبی متناسب با پیشرفت ساخت و ساز فراهم شده است.

مهندس دادگر اظهارداشت:همه تلاش‌ها در سطح استان معطوف به آن است که با تجهیز منابع و امکانات، قبل از واگذاری واحدهای مسکونی، برق مطمئن و پایدار برای واحدهای طرح‌ نهضت ملی مسکن ملی تامین شود.

بیشتر بخوانید    شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی دستگاه برتر درجشنواره شهید رجایی+تصویر

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها