پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی آغاز بهار پرطراوت و حلول سال نو را به ملت بزرگ ایران به‌ویژه خانواده صنعت برق خراسان جنوبی تبریک گفت.

به گزارش ” پیام خاوران “ به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ،متن پیام مهندس مهدی دادگر به شرح زیر است.

این عید پر از عطر دل‌انگیز خداست                        سرشارترین آینه ی خاطره‌هاست
نوروز خوشت همیشه رنگین با عشق                   آراسته با دلی که همراه خداست

فرارسیدن سال نو نمادی از بیداری و رستاخیز طبیعت و نوروز نشانه تکاپوی انسان درحرکت به سمت کمال و تعالی است. نوروز فرصتی است برای داوری درباره یک سال تلاش در انجام وظایف و بهره‌گیری از تجربه سال گذشته تا سال نو و مرحله جدیدی از زندگی را با توکل به فیض الهی و همت و عزمی دوچندان آغاز کنیم.

روزهای پرفرازونشیب سال ۱۴۰۲با تلاش شبانه‌روزی خانواده صنعت برق به‌رغم همه مشکلات با موفقیت به پایان رسید و حرکت ثمربخش و امیدآفرین با توسعه برنامه‌ریزی‌شده، اجرای طرح های توسعه ای و برق رسانی و بهینه سازی شبکه های روستایی (بهارستان) و شهری، مدیریت دوره پیک بار تابستانه و … در همه حوزه‌ها برگ‌های ماندگاری از افتخار و سربلندی را در کارنامه شرکت رقم‌زده است.

پيشتازي، تحول‌آفريني، بهبود روش‌ها، کاهش تلفات انرژی نقطه كانوني سند چشم‌انداز و برنامه‌های راهبردی توزیع برق خراسان جنوبی است كه تحقق آن منوط به عزم همگانی است.

در آغاز سال نو و تعطیلات پیش رو، تداوم پایداری شبکه های توزیع برق، رسالت خطیر شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی است که این مهم،انشاالله با همت مضاعف شما، آرامش و آسایش را برای شهروندان گرامی و مهمانان محترم نوروزی به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید   ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به خراسان جنوبی اختصاص یافت

اینجانب با عرض تبریک مجدد سال نو ،زحمات و تلاش های شبانه روزی و بی شائبه شما همکاران گرامی را صمیمانه قدر می نهم و از درگاه ایزد منان در سال جدید برای شما عزیزان و خانواده های گرامی تان تندرستی، بهروزی و توفیق روزافزون مسئلت می نمایم.

ایامتان به کام و بهارتان مدام باد

 مهدی دادگر| رئیس هیات مدیره ومدیرعامل

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها