هیچ بهانه ای برای افزایش قیمت ها متاثر از قیمت بنزین پذیرفته نیست / نظارت بر بازار در خراسان جنوبی تشدید می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: براساس بررسی های به عمل آمده به لحاظ وجود کالا در بازار هیچ گونه کمبودی نداریم و ذخیره کالاهای اساسی در انبارهای استان نیز وضعیت مطلوبی دارد.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران” ، مشیرالحق عابدی شامگاه جمعه درنشست فوق العاده ستاد تنظیم بازاراستان خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: نخواهیم گذاشت مردم با کمبود کالایی در بازار مواجه شوند‌ ، و پیش از نیاز بازار متناسب با شرایط تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هیچ بهانه ای برای افزایش قیمت ها متاثر از قیمت بنزین پذیرفته نیست ، افزود: این افزایش نیز پس از سالها و با تصمیم قوای سه گانه اتخاذ شده است و این  افزایش قیمت به صورت ارائه سبد حمایتی به اقشار نیازمند و دهک های پایین جامعه برمی گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تاکید کرد: افزایش قیمت هرگونه کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین ممنوع و مجوزهای افزایش قیمت پیشین باطل اعلام می شوند .

عابدی گفت: در همین راستا کلیه طرح های  نظارت مستمر بر بازار را اجرا خواهیم کردودر قالب این طرح دستگاههای نظارتی از جمله سازمان صنعت معدن و تجارت ، تعزیرات حکومتی ، اداره کل بازرسی استان و سایر سازمانهای مرتبط موظفند با بهره گیری از سامانه های دریافت گزارشات و شکایات مردمی و تشکیل گشت های مشترک بربازار کالا وخدمات در استان نظارت مستمر داشته باشند و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد .

به دنبال افزایش قیمت بنزین ، ستاد تنظیم بازار استان با برگزاری جلسه‌ای فوق‌العاده ، در خصوص مدیریت بازار و جلوگیری از سوءاستفاده برخی سودجویان از افزایش قیمت بنزین ، مصوبات مهمی برای جلوگیری از تخلفاتی همچون افزایش قیمت کالاها داشت.

‌در این جلسه ، اعضاء نظرات و‌ پیشنهادات خود را ارائه و پس از جمع بندی تصمیماتی در راستای نظارت بر بازار کالا و خدمات و پیشگیری از هرگونه افزایش قیمت اتخاذ و تکلیف هر یک از دستگاههای عضو ستاد تنظیم بازار در این رابطه تعیین گردید.

بیشتر بخوانید   قدردانی استاندار خراسان جنوبی ازحضور مردم در راهپیمایی 13 آبان

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها