نظارت بیش از ۲ هزار ناظر شورای نگهبان بر انتخابات مجلس

۲ هزار و ۸۰۰ نفر بعنوان نماینده هیات نظارت بربرگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی نظارت می‌کنند.

به گزارش “پیام خاوران “، حسین پور مسئول نظارت و آموزش هیات نظارت بر انتخابات در استان با اشاره به وجود نظارت ۲۸۰۰ ناظر شورای نگهبان بر انتخابات مجلس۶۷۷ شعبه اخذ رای برای این دوره از انتخابات مجلس گفت: درهر شعبه ۳ تا ۶ نفر ناظر بسته به نوع شعبه (شهری یا روستایی) و ازدحام جمعیت حضور خواهند داشت.

 

او از فعالیت ۱۳۵ بازرس شهرستانی و ۲۲ بازرس استانی هیات نظارت هم در دوم اسفند خبر داد و افزود: تمام تلاش شورای نگهبان این است تا با نظارت نمایندگان این شورا در کنار عوامل اجرایی و سایر عوامل شعبه، انتخاباتی سالم و قانونی برگزار کند.

 

حسین پور با بیان اینکه ناظران هیات نظارت از تمام اقشار مردم اعم از کاسب، فرهنگی، کارمند و دانشجو هستند گفت: این افراد برای انجام هر چه بهتر وظیفه خود، تاکنون در دو آزمون و چندین دوره آموزشی شرکت کرده اند و این آموزش‌ها هم اکنون هم ادامه دارد.

 

مسئول نظارت و آموزش هیات نظارت بر انتخابات در استان افزود: کار ناظران از قبل از آغاز رای گیری با پلمپ صندوق‌ها با حضور تمام عوامل شعب آغاز می‌شود و تا پایان شمارش آراء و اعلام نتایج به فرمانداری‌ها ادامه خواهد داشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اورژانس بیمارستان شهیدآتشدست نهبندان افتتاح شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها