روزانه ۱۲ هزارحلقه تایرسواری رادیال در کویرتایر تولید می شود/تحقق ۱۰۳ درصدی تولیدتایر+ عکس

مدیرعامل شرکت کویرتایر از تحقق ۱۰۳٫۸ درصدی تولید انواع تایر در چهار ماه نخست سال مالی ۹۸ و ۹۹ در این کارخانه خبر داد وگفت: در حال حاضر روزانه ۱۲ هزار حلقه انواع تایر سواری رادیال در این کارخانه تولید می شود.

به گزارش ” پیام خاوران “سیدمحمدحسین زینلی صبح امروز در جمع مدیران این کارخانه اظهار داشت: در چهار ماه نخست سال مالی شرکت ( از دی ماه سال گذشته تا پایان فروردین ماه امسال) به لحاظ تعداد حلقه ۱۰۳٫۸ درصد و به لحاظ وزنی ۹۸٫۷ درصد برنامه بودجه مصوب تولید شرکت محقق شده است.

وی افزود: در این مدت یک میلیون و ۲۴۲ هزار و ۷۳۴ حلقه انواع تایر رادیال به وزن بالغ بر ۸ میلیون و ۹۳۴ هزار کیلوگرم تولید و روانه بازار مصرف شده است.

 

مدیرعامل شرکت کویرتایر بیان کرد: علیرغم بروز بیماری کرونا در این چند ماه، در سال جهش تولید و با تلاش مضاعف کارکنان ساعی و والاهمت، بهترین عملکرد در ۴ ماهه نخست سال مالی ۹۹-۹۸ در این کارخانه محقق شده است.

 

زینلی اظهارکرد: در حال حاضر روزانه ۱۲ هزار حلقه انواع تایر سواری رادیال از رینگ ۱۳ اینچ که برای خودروهای پراید مناسب است تا رینگ ۱۸ اینچ که مخصوص خودروهای شاسی بلند SUV می باشد در این کارخانه تولید می گردد.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   روایت ۲ ‌دهه خشکسالی در خراسان جنوبی / مردم روستاهای مرزی دیگر تاب تشنگی ندارند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها