راه‌اندازی ۱۶ آشپزخانه اطعام مهدوی در خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی از راه‌اندازی ۱۶ آشپزخانه طرح اطعام مهدوی با هدف تهیه و تأمین غذای گرم برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ رضا سلم‌آبادی از راه‌اندازی پویش «نذر سلامت» در استان خراسان‌جنوبی خبر داد و اظهار داشت: پویش نذرسلامت برای کسانی طراحی و راه‌اندازی شده که بیماری کرونا و تبعات اقتصادی ناشی از آن بر زندگی‌شان تأثیر بسیار منفی داشته و معیشت آنان را تهدید کرده است.

وی بیان داشت: در حقیقت پویش نذر سلامت، با هدف تأمین بسته‌های سلامت و معیشت برای کارگران ساختمانی و فصلی، دستفروش‌ها و خانواده‌هایی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی از راه‌اندازی ۱۶ آشپزخانه طرح اطعام مهدوی با هدف تهیه و تأمین غذای گرم برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و تبیین کرد: در آشپزخانه‌های مهدوی هر شب ۳۱۳ غذای گرم به نام حضرت مهدی(عج) پخت و بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع می‌شود.

سلم‌آبادی خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در آشپزخانه‌های طرح اطعام مهدوی نزدیک به ۳۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی اعلام کرد: براساس هدف‌گذاری انجام شده باید تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۱۰ هزار غذای گرم در آشپزخانه‌های مهدوی پخت شود که به‌دلیل استقبال خوب مردم و خیرین پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۵۰ هزار غذای گرم تهیه و توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی از توزیع هشت هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانوارهای زیر پوشش این نهاد خبر داد و عنوان کرد: همچنین ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی در رزمایش «کمک مؤمنانه» در روز سیزدهم ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید   امدادرسانی به 120 خودروی مسافران نوروزی در خراسان جنوبی

سلم‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم، بسته معیشتی و افطاری ساده بین نیازمندان توزیع شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها