تعمیر و بهسازی 3دستگاه پل در محوردیهوک – طبس

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک از تعمیر و بهسازی 3 دستگاه پل در محور دیهوک – طبس با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در سه ماهه اول سال ۹9 خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ مهدی کیانپور با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نگهداری ابنیه فنی در سه ماهه اول سال جاری در حوزه راههای بخش دیهوک اظهار داشت: نظر به اینکه پل ها جزء ابنیه مهم راهها می باشند لذا تعمیرات و بهسازی تعداد سه دستگاه پل در محور دیهوک – طبس ، بهسازی بستر و احداث رادیه و برید، تعمیرات دیوارهای هدایت آب پل‌ها و شستشوی نرده پلها، تنقیه و پاکسازی دهانه پلها ،عملیات اجرای سنگ لاشه و بتن ریزی برید آبنماهای محور دیهوک – سه راهی راهداران از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه راههای این اداره در بخش نگهداری ابنیه فنی راهها بوده است.

وی افزود : اجرای رادیه و برید یک دستگاه پل دو دهانه که در اثر سیل اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری در محور دیهوک – بشرویه دچار آسیب شده بود نیز جزء اقدامات در دست اجرای این اداره است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک همچنین اظهار داشت : در ادامه روند تبدیل آبنما به پل در محورهای حوزه استحفاظی این اداره از اجرای عملیات تبدیل 5 دستگاه آبنما به پل در محور دیهوک – راور و محدوده روستای ده ته در سال جاری خبر داد و افزود با توجه به ترافیک بالای این محور و ترانزیتی بودن مسیر و وجود آبنماهای فراوان و رودخانه های فصلی که در فصول بارندگی سال موجب عبور سیلاب از روی سطح راه و بروز مشکلات در تردد خودروهای عبوری می شد اجرای 5 دستگاه پل در کیلومتر 50 تا 55 محور مذکور در دست اجرا قرار گرفت که عملیات اجرایی آن بزودی توسط پیمانکار مربوطه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید   خط کشی محوری خیابان‌ها در دستور کار شهرداری بیرجند

کیانپور در پایان اشاره کرد: بخش دیهوک دارای 1024 دستگاه پل است که از این تعداد 67 دستگاه پل بالای 10 متر و 954دستگاه پل زیر 10 متر است.

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها