احداث ۱۰کیلومتر باند دوم و ۱۹کیلومتر راه روستایی در در شهرستانهای قاین و زیرکوه

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت:سال گذشته۱۰ کیلومتر باند دوم و ۱۹کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۴۴۵ میلیارد ریال در شهرستانهای قاین و زیرکوه اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری ”  پیام خاوران ”  وحید داعی عصر امروز در دیدار نماینده مردم شهرستانهای قاین و زیرکوه  در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته  ۴۶ کیلومتر باند دوم در قاین شامل قاین – حاجی آباد و قاین – یزدان و ۱۵ کیلومتر از زیرکوه به شاهرخت امسال تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی خوبی برای محور بیرجند قاین صورت گرفته است ابراز امیدواری کرد: این محور تاپایان سال مالی ۹۹ به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بااشاره به اقدام ملی مسکن در قاین گفت: سهمیه  شهر قاین در این طرح  ۳۳۵ نفر پیش بینی که ۸۹۳ نفر ثبت نام کردند و تاکنون برای ۱۵۰ نفر در شاهیک زمین تامین کرده ایم و پیگیری می شود تا یکماه آینده عملیات اجرایی آغاز شود.

داعی در ادامه گزارشی از پروژه راه آهن بیرجند – قاین – گناباد ، طرح اقدام ملی مسکن ، شهرسازی ، بازآفرینی شهری ودیگر بخش ها ارائه و با اشاره به اینکه با تمام توان آماده خدمت هستیم و به همین منظور با کلیه معاونان در این جلسه حضور یافتیم، از اسحاقی نماینده مردم شهرستانهای قاین و زیرکوه خواست در زمینه تحقق برنامه ها همراهی و پیگیری لازم را مد نظر قرار دهند.

در این دیدار معاونان مسکن و ساختمان ، شهرسازی و معماری ، املاک و حقوقی و مهندسی و ساخت و رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی در این دیدار مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی را همراهی کردند.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تاکنون خسارتی از زلزله دیهوک گزارش نشده است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها