تغییر رویکرد اولویت نخست توسعه استان خراسان جنوبی است

استاندار سابق خراسان جنوبی گفت: یکی از اولویت‌های ما در خراسان جنوبی تغییر رویکرد بود که در این راستا تلاش کردیم به جای معرفی چهره محرومیت، داشته‌های استان را به کشور معرفی کنیم.

به گزارش“پیام خاوران “، محمدصادق معتمدیان صبح امروز در شورای اداری استان و مراسم تکریم و معارفه استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در استان وجود دارد توانستیم اقداماتی را انجام دهیم.

 

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما در خراسان جنوبی تغییر رویکرد بود که در این راستا تلاش کردیم به جای معرفی چهره محرومیت داشته‌های استان را به کشور معرفی کنیم.

 

استاندار سابق خراسان جنوبی با بیان اینکه طی دو سال اخیر ضریب دیجیتال در استان به میانگین کشوری رسید بیان کرد: در این مدت ظرفیت‌های استان به کشور معرفی شد و پای شرکت‌های توسعه گر به استان باز شد.

 

معتمدیان تصریح کرد: قطار توسعه در ریل قرار گرفته و امید است شتاب توسعه همه جانبه بیشتر شود و ریل سرعت گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملانوری، آشنایی کافی را از پتانسیل‌های منطقه شرق کشور دارند و امید است با حمایت‌های همه جانبه شاهد توسعه این منطقه استراتژیک باشیم.

 

بیشتر بخوانید

استاندار خراسان جنوبی: امنیت زیرساخت توسعه اقتصادی است

تأمین امکانات و زیرساخت ها در مناطق روستایی خراسان جنوبی توسعه می یابد

 

استاندار سابق خراسان جنوبی یادآور شد: خراسان جنوبی با وجود همجواری با افغانستان امن‌ترین استان کشور است و از نظر امنیت سرمایه گذاری نیز یکی از امن‌ترین استان‌ها است و رتبه نخست را در کشور دارد.

 

معتمدیان اظهار داشت: در خراسان جنوبی همه ارکان مدیریتی استان، مردم، بخش خصوصی و ائمه جمعه با یکدیگر هم افزایی دارند و بحث محرومیت زدایی در اولویت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید   افزایش 30 درصدی نرخ تعرفه عوارض ۱۴۰۳ شهرداری بیرجند

 

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این بود مسائل حاشیه‌ای باعث کاهش محرومیت زدایی و عدم توجه به محرومان نشود گفت: تلاش شد از سیاسی کاری پرهیز شود و با انسجام در این شرایط خطیر به برنامه‌ها جامه عمل بپوشانیم.

 

استاندار سابق خراسان جنوبی اظهار داشت: به عنوان شهروند خراسان جنوبی تا زمان حیاتم در خدمت مردم استان خواهم بود چون بهترین دوران خدمت بنده ۲۲ ماه خدمتم در خراسان جنوبی بوده است.

 

معتمدیان با بیان اینکه از حمایت‌ها و همراهی‌های همه به ویژه مردم استان که از سرمایه‌های ارزشمند دوران خدمت بنده هستند تشکر می‌کنم گفت: از همراهی مجمع نمایندگان استان به دلیل تعاملی که داشتند و از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی که پدرانه حامی ما بودند و رهنمودهای ارزشمندی در جهت خدمت رسانی به مردم داشتند، تشکر می‌ کنم.

 

وی ضمن تشکر از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان یادآور شد:  مدیران استان در شرایطی که بی سابقه‌ترین کمبودهای مالی را داشتیم، شبانه روز تلاش کردند و برنامه‌های جهشی که تدوین شده بود با روحیه جهادی دنبال کردند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

استاندار سابق خراسان جنوبی از کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که نقش به سزایی در بحث محرومیت زدایی داشتند تشکر کرد و گفت: از اصحاب رسانه که از ابتدای ورود هم پای ما در رفع محرومیت‌زدایی و پیشرفت و توسعه استان بودند، قدردانی می‌کنیم.

منبع :تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها