۱۵۲ امدادگر هلال احمر خراسان جنوبی به حالت آماده باش درآمدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۳۸ تیم هلال احمر در راستای امدادرسانی به حوادث احتمالی ناشی از سیلاب در آماده باش کامل به سر می‌برند.

به گزارش “پیام خاوران “ محمد رضا رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر شرایط نامساعد جوی، اظهار کرد: از صبح امروز به مدت ۴۸ ساعت ۱۵۲ نیروی امدادی هلال احمر در قالب ۳۸ تیم امدادی در ۲۳ پایگاه ثابت، پایگاه امداد هوایی، شعب هلال احمر و تیم های واکنش سریع و آنست(سگ های زنده یاب) برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به احتمال جاری شدن رواناب و سیلاب و همچنین کاهش محسوس دما، بیان کرد: برای آمادگی و هماهنگی بیشتر روز گذشته در شعب و پایگاه های سطح استان، تجهیزات امدادی به ویژه سیلاب مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

 

بیشتر بخوانید 

اجرای طرح آمران سلامت در خراسان جنوبی

۳۷ خانه هلال در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

 

وی با بیان اینکه ۱۱ تیم پشتیبان در شعب هلال احمر استان آماده امدادرسانی به حوادث احتمالی هستند، افزود: همچنین ۱۰۷ دستگاه خودروی امدادی و پشتیبان آماده بکارگیری است.

 

رضایی عنوان کرد: با توجه به سیلابی شدن مسیل‌ها از شهروندان خواستاریم در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها قرار نگیرند و از سفر های غیر ضرور بپرهیزند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه مرکز ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است، گفت: هم‌میهنان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید   گفت‌وگوی رئیس جمهور با استاندار خراسان جنوبی / تاکید روحانی بر درمان رایگان ‌افغانستانی‌های مبتلا به کرونا

منبع:تسنیم

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها