خداقوت مدیر مخابرات خراسان جنوبی به پاسخگویان امور مشتریان مخابرات شهرستان بیرجند

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با حضور در مرکز امور مشتریان مخابرات شهرستان بیرجند ضمن ابراز خداقوت به پاسخگویان این مرکز ، از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی و مسائل کاری آنان قرار گرفت.

به گزارش“پیام خاوران “ ،آذری نصرآباد در این دیدار ضمن توصیه بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، از پاسخگویی و خدمت رسانی کارکنان امور مشترکین در شرایط بحران کنونی(شیوع کرونا) تشکر و بر راهنمایی و ترغیب مراجعین به استفاده از خدمات غیرحضوری تأکید کرد.

 

بیشتر بخوانید 

خدمات غیرحضوری مخابرات خراسان جنوبی جهت کاهش تردد به مراکز مخابراتی

مصرف ترافیک شبکه اینترنت مشترکان خانگی خراسان جنوبی۴.۵ برابر افزایش یافت

 

وی افزود: همچنان که نقش ارزشمند و تأثیرگذار کادر درمانی در معالجه بیماران به‌ خوبی مشهود است، نقش شما همکاران که در این شرایط در راستای خدمت رسانی و حفظ ارتباطات مشتریان تلاش می کنید جای تقدیر دارد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

در ادامه کارکنان امورمشتریان نیز به پاس قدردانی از حسن توجه مدیر مخابرات منطقه به منابع انسانی و تلاش در راستای افزایش انگیزه کارکنان به جهت یکپارچه سازی قرارداد نیروهای بخش پیمانکاری خصوصاً امور مشتریان از ایشان تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نماینده مردم بیرجند ابراز کرد: رضایت ویژه ازخدمات رسانی به موقع شرکت برق خراسان جنوبی دربحران ها

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها