تسویه حساب با زعفران کاران طی سه ماه آینده

مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی گفت: ۳۰ درصد از هزینه خرید حمایتی زعفران طی روزهای آتی پرداخت و ۷۰ درصد دیگر تا سه ماه آینده به حساب زعفران کاران واریز می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “،وحید ضیائیان احمدی اظهار کرد: در سال جاری ابتدا بحث خرید زرشک را داشتیم که به پایان رسیده و بعد از آن خرید حمایتی زعفران را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه خرید حمایتی زعفران تا سی‌ام آذرماه ادامه داشت، بیان‌کرد: خوشبختانه امسال با همکاری کشاورزان و زعفران کاران استان میزان زعفران خریداری شده نسبت به سال قبل حدود ۷۵ درصد رشد داشته است.

 

بیشتر بخوانید

 ۲۰۰۰ کیلوگرم زعفران حمایتی از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد

سقف خرید از هر زعفران‌کار؛ ۱۰ کیلوگرم

 

مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه چهار هزار و ۴۷۷ کیلوگرم زعفران از کشاورزان استان خریداری شده است، ادامه‌داد: برای خرید حمایتی زعفران اعتباری بالغ بر ۱۳۴ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

ضیائیان احمدی با تأکید بر اینکه هزار و ۲۶ کیلوگرم از زعفران خریداری شده از کشاورزان خراسان‌جنوبی نگینی و دو هزار و ۵۴۹ کیلوگرم زعفران از نوع پوشال مرغوب بوده است، گفت: طی روزهای آتی ۳۰ درصد از هزینه خرید حمایتی به حساب زعفران‌کاران خراسان‌جنوبی واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد دیگر از از هزینه خرید حمایتی بعد از مدت زمان سه ماه به حساب زعفران کاران واریز می‌شود، بیان‌کرد: با توجه به این شرایط امیدواریم بتوانیم رضایت زعفران کاران خراسان‌جنوبی را فراهم آوریم.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی یادآور شد: تاکنون در راستای خرید حمایتی زعفران ۶۰ میلیارد ریال اعتبار دریافت کرده‌ایم.

منبع: مهر

انتهای پیام/۱۰۲

بیشتر بخوانید   صادرکنندگان در رقابت نابرابر با قاچاقچیان زعفران
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها