۲۸ میلیارد ریال در اجرای طرح یارانه دستمزد در خراسان جنوبی پرداخت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی گفت: بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۷۶۱ میلیون ریال در اجرای طرح یارانه دستمزد در استان پرداخت شده است.

به گزارش “پیام خاوران “ ، غلامرضا اشرفی اظهار داشت: اجرای طرح یارانه دستمزد به صورت پایلوت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یارانه دستمزد وجهی است که بابت به کارگیری نیروی کار پرداخت می‌شود گفت: مبلغ آن30 درصد از دستمزد نیروی کار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با شاره به اهداف این طرح افزود: کاهش هزینه‌های نیروی کار برای کارفرما، افزایش اشتغال به ویژه برای دانش‌آموختگان دانشگاهی، ارتقای سرمایه انسانی کارگروه‌های فعال بخش خصوصی و تعاونی در مناطق کم برخوردار و و حمایت از بنگاه‌های بخش خصوصی و تعاونی و به ویژه بنگاه‌های اقتصادی استان از اهم اهداف این طرح است‌.

 

بیشتر بخوانید

مهلت تکمیل موجودی حساب طرح اقدام ملی مسکن تا پایان دی

۳۳ میلیارد ریال تسهیلات در طرح مشاغل خانگی خراسان جنوبی پرداخت شد

 

اشرفی حداقل مدرک تحصیلی در بین واجدان شرایط را دیپلم به بالا دانست و تصریح کرد: افراد اجد شرایط باید جهت جذب نیروی کار به آدرس سایت pyd.mcls.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام نیروی کار اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی تعداد ثبت‌نام شدگان واجد شرایط یک هزار و 241 نفر است افزود: تعداد واحدهای پذیرفته در این طرح 250 واحد و تعداد قراردادها نیز 937 قرارداد منعقد شده برای یارانه دستمزد است‌.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی یادآور شد: بالغ بر 28 میلیارد و 761 میلیون ریال برای این طرح در استان پرداخت شده و مدت قرارداد نیز بین نیروی کار و کارفرما یک سال است.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی آماده توسعه همکاری‌های همه جانبه با کشورهای همسایه است

منبع:تسنیم

انتهای پیام / 101

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها