ناظران سلامت خراسان جنوبی در ۷ هزار و ۷۵۲ مکان حضور یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: اماکن زیر پوشش طرح ناظران سلامت در این استان به هفت هزار و ۷۵۲ مورد رسیده و این آمار در حال افزایش است.

به گزارش “پیام خاوران “، محمدرضا رضایی اظهار داشت: این طرح با هدف کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی و گروه‌های شغلی فعال در حال اجرا است.

وی افزود: طرح ناظران سلامت در قالب همکاری اعضای جوانان هلال احمر و بسیج با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان اجرایی شد.

 

بیشتر بخوانید

اهدای ۷۵ کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی در خراسان جنوبی

دبیرخانه کشوری طرح ملی یاس در خراسان جنوبی راه‌اندازی شد

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: مرحله اول این طرح از ۱۵ آذر تا پایان آذر امسال در استان اجرا شد و مرحله دوم از اول دی آغاز شد و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

رضایی اجرای طرح ناظران سلامت را در کاهش آمار مبتلایان به کرونا اثرگذار دانست و گفت: در چارچوب این طرح تیم‌هایی متشکل از اعضای جمعیت هلال احمر و نماینده دانشگاه علوم پزشکی به مراکز اداری، تجاری و عمومی سرکشی کرده و روند بازرسی‌ها را برابر دستورالعمل به شبکه بهداشت و هلال احمر گزارش می‌دهند.

وی ادامه داد: در صورت استمرار رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، مراتب برای انجام اقدامات لازم به دانشگاه علوم پزشکی گزارش و برابر مقررات با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: این خدمات تاکنون با مشارکت ۲ هزار و ۳۴۲ نفر روز در قالب هزار و ۳۸ تیم در استان خراسان جنوبی ارایه شده است.

رضایی افزود: خوشبختانه با اجرای طرح ناظران سلامت عادی‌انگاری در اماکن عمومی کاهش یافته و روند ابتلا به کرونا هم در هفته‌های اخیر سیر نزولی داشته است که امیدواریم با همراهی مردم این روند ادامه یابد.

بیشتر بخوانید   پیام تسلیت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت شهادت دکتر فخری‌زاده

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی بیان کرد: از آغاز اجرای طرح ناظران سلامت تاکنون ۲۰ هزار و ۲۶۰ نفر از خدمات این طرح در استان بهره‌مند شده‌اند.

طرح ناظران سلامت در چارچوب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای کنترل و مدیریت کرونا همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی اجرا شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/102

 

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها