بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی، معدنی و اصناف خراسان جنوبی

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی از بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی، معدنی، خدماتی و اصناف اعم از حقیقی و حقوقی در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ خبر داد.

علیرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ” پیام خاوران ”  اظهار داشت: نخستین اقدام سازمان تامین اجتماعی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ ابلاغ دستورالعمل بخشودگی جرایم به شعب سازمان در سراسر کشور است.

 

وی افزود: در این راستا کارفرمایانی که به دلیل عدم پرداخت حق بیمه به موقع خود در سنوات گذشته تا پایان اسفندماه ۹۹ مطالبات قطعی شده به سازمان دارند می توانند از این دستورالعمل استفاده کنند.

 

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای این دستورالعمل دیگر نیازی نیست کارفرمایان حضورا به شعب سازمان مراجعه کنند بلکه می‌توانند در سامانه غیرحضوری سازمان به آدرس ES.tamin.ir ثبت نام و درخواست خود را به ثبت برسانند.

 

محمدی تصریح کرد: کل مطالبات قطعی شده کارفرمایان لغایت اسفند ۹۹ مشمول این طرح می‌شود و ۱۰۰ درصد جرایم این افراد در صورت پرداخت نقدی و یا اقساط ۱۲ ماهه مشمول بخشودگی می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تمامی کارفرمایان تولیدی، صنعتی، معدنی و صنفی اعم از حقیقی و حقوقی مشمول این دستورالعمل می‌شوند.

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین کارفرمایانی که کارگاه‌های آنان ورشکسته، منحله و یا فاقد فعالیت باشد و رانندگان و کارگران ساختمانی مشمول بخشودگی این دستورالعمل قرار نمی‌گیرند.

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   معدن فرآوری مس و فلورین در فردوس کلنگ زنی می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها