امنیت حاکم بر کشور، حاصل حضور مقتدرانه همه نیروهای نظامی و انتظامی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: امنیت حاکم بر کشور، حاصل حضور مقتدرانه همه نیروهای نظامی و انتظامی است.

به گزارش :پیام خاوران“، حمید ملانوری با بیان این مطلب در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) اظهار داشت: نظام اسلامی از آغاز شکل گیری در  معرض  دشمنی های فراوانی  قرار داشته است.

وی ادامه داد: اقتدار نظامی  و امنیتی ما  امروز به جایی رسیده  که علاوه بر این که امن‌ترین کشور منطقه هستیم،در مسائل امنیتی منطقه  و دنیا نیز تأثیر گذار هستیم.

استاندار خراسان جنوبی با تقدیر از عوامل برگزاری انتخابات و تبریک  به منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری و منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح نمود : با تلاش ها و حضور جدی  عوامل برگزاری انتخابات؛ شورای تأمین، ستاد امنیت انتخابات، تیم های نظامی، انتظامی، سپاه پاسداران ، نیروی مقاومت بسیج، نیروهای ارتش ، مرزبانی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و…  سلامت و امنیت انتخابات تأمین شده و ما  از این آزمون بزرگ، سربلند بیرون آمدیم.

ملانوری متذکر شد: این موفقیت، موجبات خشنودی خداوند، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و  ملت بزرگ ایران اسلامی  را به همراه داشت.

وی اظهار امیدواری کرد؛ منتخبین مردم در مسیر خدمتگزاری به نظام و ملت موفق و پیروز باشند.

استاندار گفت: مردم هوشیار، بصیر و موقعیت شناس، هوشیارانه به دعوت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لبیک گفته و با حضور خود حماسه ای ماندگار خلق کردند.

ملانوری متذکر شد: این توفیق و حضور گسترده مردم در انتخابات، علیرغم تلاش های فراوان  دشمنان در ایجاد بی انگیزگی و بی اثر نشان دادن رأی مردم در سرنوشت کشور، رقم خورد.

وی ادامه داد: امید است به برکت این حضور، مشارکت و پشتیبانی انقلاب ملت های مسلمان و آزادیخواه که دل  به این مردم ،کشور و نظام بسته اند، امیدوارتر شوند.

بیشتر بخوانید   اختصاص 400 میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی

مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) نزاجا با حضور امیر آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق کشور برگزار شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها