معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی منصوب شد

با ابلاغ حکم وزیر کشور، سید محمدرضا طالبی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش “پیام خاوران”، وحیدی وزیر کشور  طی حکمی سید محمدرضا طالبی را به سمت معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار منصوب کرد.

در متن حکم ابلاغی وزیر کشور آمده؛ به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار، به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی منصوب می‌شوید.

انتظار دارد ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشکری استان و بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و توجه به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) و با بهره گیری از آموزه های گرانسنگ انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام و در همه امور رعایت امانت و تقوا را داشته باشید.

سید محمدرضا طالبی متولد ۲۰ اردیبهشت ۵۵ از شهرستان بیرجند و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق جزاست که ۲۲ سال سابقه خدمت در رده‌های مختلف سپاه پاسداران را در سوابق اجرایی خود دارد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   فرماندار درمیان: برگزاری انتخابات پرشور در ۴۰ سال گذشته نشان از اعتماد عمومی مردم به نظام است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها