صدای شکسته شدن بلوک غرب شنیده می‌شود

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: صدای شکسته شدن بلوک غرب شنیده می‌شود و شعارهای انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده است.

به گزارش “پیام خاوران”، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی صبح امروز در مراسم گرامیداشت ورود امام راحل به میهن اظهار داشت: امان راحل در نخستین بیانیه سال 23 مردم را به قیام فراخواندند قیامی که مبتنی به حضور مردم در صحنه است.

وی گفت: 22 بهمن 57 در ادامه همان بیانیه مسئله جمهوری اسلامی را مطرح می‌کنند و این جمهوریت نماد مردم سالاری و اسلامیت است که نماد خدامحوری است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: قومی مانند آهن محکم و مومن هستند که ایشان را یاری کردند و مردمی‌ترین انقلاب رقم خورده است؛ 43 سال بر افتخار و بدون خیانت با آرمان‌های خود پیش رفت و از کرامت و اصالت و شعارهای خود صیانت کرد.

نوفرستی با بیان اینکه در مرحله خودسازی و تمدن سازی هستیم تصریح کرد: این نهضت بزرگ دینی با قدرت پا به میدان گذاشت و آن زمان که شرق و غرب چارچوب‌های دین را شکست این انقلاب عصر جدیدی را رقم زد.

وی با بیان اینکه از دو کانون قدرت در ابتدای انقلاب یکی از آنها در هم شکسته شد ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست جریان بلوک شرق را در هم شکند و امروز صدای شکسته شدن استخوان‌های بلوک غرب و آمریکا شنیده می‌شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در حالی که انقلاب با پایبندی به شعارهای خود همچنان با قدرت پیش می‌رود و امروز محدود در انقلاب نیستیم و انقلاب را نه در منطقه بلکه در سطح جهان صادر کردیم.

نوفرستی اظهار داشن: امروز انقلاب در عراق و جبهه مردمی تشکیل شده همچنین در سوریه، فلسطین، یمن، نیجریه، افغانستان و پاکستان و در دل جهان فریاد اسلام ناب محمدی(ص) را می‌شنویم.

بیشتر بخوانید   حذف بارنامه کاغذی از سیستم حمل‌ و نقل جاده‌ای استان

وی با بیان اینکه اسلام رشد کرده و جبهه مقاومت شکل گرفته است افزود: شعارهای انقلابی و اخلاق، عدالت، مبارزه با ظلم و استکبار اختصاص به زمان و کشور ندارد و مرزها را در می‌نوردد و مردم را همراه می‌کند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: طی دو سال اخیر همواره رهبر انقلاب به موضوع جهاد تبیین تاکید دارند و باید کسانی که تریبون در دست دارند حقایق را بیان کنند؛ دشمنان با انگیزه‌های زیاد کار می‌کنند و از پول و تمام ابزارها برای گمراهی استفاده می‌کنند.

نوفرستی با بیان اینکه به گفته رهبری بسیاری جهاد و تلاش می‌کنند اما هر جهادی، جهاد نیست بیان کرد: آنجا جهاد است که در برابر دشمن باشد و دشمن را بشناسیم و تمام تلاش خود برای محرومیت زدایی انجام دهیم.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب در برق، گاز؛ آب، خطوط تلفن و راه بسیار بوده و این انقلاب چهره جوانان را مجذوب خود کرد و در سقوط اخلاقی غرب و تبلیغات پرحجم آنها برای کشاندن مردم به لجن زارهای خود منزوی شدند.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها