سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان خوب درخشیده است

امام جمعه موقت بیرجند با تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف سپاه پاسداران، خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است و در این خصوص خوب درخشیده است.

به گزارش “ پیام خاوران “حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند که در مسجد جامع المهدی (عج) برگزار شد اظهار داشت: هر تلاشی که برای مقابله با دشمنان صورت گیرد، مجاهدت است

وی با بیان اینکه ملتی که به سلاح مقاومت و ایستادگی مجهز است، هر نوع حمله‌ای از سوی دشمن را، بی اثر می‌کند تصریح کرد: داشتن روحیه جهادی و مبارزه با دشمنان، جامعه را از آسیب‌ها و تهدید‌ها حفظ می‌کند.

امام جمعه موقت بیرجند: بیان کرد: جامعه‌ای که نسبت به مسئله جهاد، بی تفاوت باشد لباس ذلت بر تن کرده است و ملتی ترسو به حساب می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی یکی از مهم‌ترین وظایف جامعه را، حفظ انقلاب اسلامی و صدور آن به جهان عنوان کرد و افزود: پشتیبانی ملت از انقلاب و نظام، دشمنان را خوار می‌کند و کشور را به سمت تعالی پیش می‌برد.

حجت الاسلام نوفرستی با تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف سپاه پاسداران، خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است و در این خصوص خوب درخشیده است.

وی با بیان این که از زمانی که سپاه پاسداران شکل گرفت، با تبعیت از ولایت فقیه، افتخارات بسیاری را کسب کرده است افزود: هر زمانی که در کشور مشکلی ایجاد شده است، نیرو‌های سپاه پاسداران در خط مقدم کمک رسانی قرار گرفتند بنابراین قدردانی از سپاه یک وظیفه است.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)استان خراسان جنوبی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه سپاه پاسداران خادم ملت است اظهار داشت: اخلاص و بصیرت از ویژگی‌های نیرو‌های سپاه پاسداران است

بیشتر بخوانید   نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خدمت به مردم جایگاهی درخشانی دارد

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی قاسمی بیان کرد: نهاد مردمی و انقلابی سپاه پاسدران بر پایه آموزه‌های دینی شکل گرفت و در این سال‌ها صیانت از انقلاب اسلامی را به بهترین شکل، برعهده گرفته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نیازمند محافظت دائمی است که نیرو‌های سپاه به همراه سایر نیرو‌های مسلح، این وظیفه خطیر را مخلصانه و هوشمندانه انجام می‌دهند و به خوبی از چالش‌هایی که دشمنان ایجاد می‌کنند، عبور کرده و به نتیجه مطلوب می‌رسند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)استان خراسان جنوبی نیرو‌های سپاه را نیرو‌های مسئول دانست و گفت: سپاه پاسداران در خراسان جنوبی اقدامات موثری در بخش‌های علمی-آموزشی، فرهنگی، محرومیت زدایی، اشتغالزایی و عمرانی نیز به سرانجام رسانده است.

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها