مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در بیرجند برگزار شد

مراسم بزرگداشت آیت الله شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر صبح امروز با حضور مسئولان و با سخنرانی سردار احمدی فرمانده پیشین سپاه امام علی بن ابیطالب‌ (ع) قم و سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران“، سردار غلامرضا احمدی صبح امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر که در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد اظهار داشت: داعش توسط استکبار جهانی تغذیه می‌شد و مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید داشتند اما امروز به برکت نظام و انقلاب و خون شهدایی همچون شهید سلیمانی اقتدار جمهوری اسلامی ایران روز به روز افزون می‌شود و دشمن از این واهمه دارد.

فرمانده پیشین سپاه امام علی بن ابیطالب‌ (ع) قم و سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی بیان کرد: امام خمینی (ره) در زمان جنگ تحمیلی، واجب عینی صادر نکردند اما امروز در مساله جهاد تبیین، واجب عینی صادر شده است.

وی گفت: مقام معظم رهبری در این نوع از جهاد بر واجب، عینی، قطعی و ضروری بودن آن تاکید دارند که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

احمدی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود فرمودند “هرکسی مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن کار کرده است، هر کسی مردم را نسبت به فعالیت‌ها و برنامه‌های دینی بی‌اعتقاد کند برای دشمن کار کرده و هرکسی ایمان مردم را ضعیف کند به سود دشمن کار کرده است چه بخواهد و چه نخواهد”.

وی با اشاره به اظهار تاثر امام خمینی (ره) از مظلومیت شهید بهشتی افزود: تبیین و تعمیق بصیرت در آن زمان با وجود افرادی همچون بنی صدر که حقوق‌بگیر بیگانگان بود کار بسیار دشواری به نظر می‌رسید و افرادی مانند شهید بهشتی که متعهد و موثرتر در انقلاب بودند، بیشتر مورد هدف قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید   ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومین کمیته امداد خراسان جنوبی افتتاح می شود

فرمانده پیشین سپاه امام علی بن ابیطالب‌ (ع) قم و سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی یادآور شد: در حادثه پنجم اردیبهشت و واقعه طبس نقش بنی صدر در دست‌اندازی‌ها بر کسی پوشیده نیست و پنتاگون این مساله را با نوکری بنی صدر مدیریت می‌کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: مساله و پرونده حقوق بشر آمریکایی ریشه در ۴۳ سال جنایت در این کشور دارد، آنهایی که می خواستند ۶ ماهه انقلاب اسلامی را نابود کنند به فرموده مقام معظم رهبری مدتها از آن حرف گذشته و جمهوری اسلامی ایران روز به روز بر اقتدارش افزوده می‌شود.

احمدی گفت: از مهمترین تهدیدهای دشمنان براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و در دوران دفاع مقدس آمریکای آن روز، اتحاد جماهیر شوروی، ناتو و اتحادیه عرب دست به دست هم دادند تا انقلاب را شکست دهند اما امام راحل به پشتوانه مردم و نصرت الهی آنها را شکست داد.

وی بیان کرد: آمریکای سال ۵۳ که با یک حرکت پرچم تسلیم کشوری را به اهتزار در می‌آورد، امروز از عرش به فرش رسیده و سردار سلیمانی هم به آنها گفت “ملت ایران برای نابودی شما نیاز نیست همین سپاه قدس کافی است”.

فرمانده پیشین سپاه امام علی بن ابیطالب‌ (ع) قم و سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: کار آمریکا به جایی رسیده که برای مساله عراق یکی از روسای جمهور پرطمطراق اروپایی را قاصد می‌کند که سهم ما پس از ۶ هزار کشته، ۵۰ هزار مجروح و چهار هزار میلیارد دلار هزینه در عراق چیست و سردار سلیمانی در جوابش می‌گوید” شما جز جنایت در عراق انجام ندادید میلیون‌ها عراقی را کشتید و برای آن سهم هم می‌خواهید”.

بیشتر بخوانید   کمبود روغن در خراسان جنوبی مرتفع شد/گلایه از توزیع نامناسب

انتهای پیام /۲۵۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها