مجوز کسب و کارهای خانگی در وزارت کار، آنی صادر می شود

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: مجوز کسب و کار برخی مشاغل و کسب و کار های خانگی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت آنی و یا نهایت تا سه روز صادر می شود.

به گزارش “پیام خاوران“، نرجس بختیار صبح امروز در جلسه دیدار جمعی از بانوان خراسان جنوبی با معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده، با اشاره به مشکلات حوزه های کارگری بانوان، گفت: کارگروه امنیت زنان کارگر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده و این موارد را رسیدگی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کمیته ای در خصوص امنیت شغلی و قرارداد های کارگری برای بانوان در وزارت رفاه تشکیل شده، تصریح کرد: هم‌اکنون روند صدور مجوزهای کسب و کار تسهیل شده و در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجوزها را سه روزه و آنی صادر می کنیم.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده با تأکید بر روند صدور مجوز برخی مشاغل و کسب و کارهای خانگی، اظهار داشت: تسهیلات مشاغل خانگی مربوط به بانک هاست و باید شرایط در خود استان تسهیل شود.

بختیار با اشاره به اینکه مشکلات زنان معلول و مادران دارای فرزند معلول دغدغه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز است، متذکر شد: کمیته ای را در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مادران دارای یک یا چند معلول و یا زنان معلول تشکیل داده ایم و مشکلات آنها در دست پیگیری است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   فوت 2بیمار در بیرجند هیچ گونه ارتباطی با بیماری کرونا ندارد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها