۱۰ تیم در مسابقات فوتسال کارکنان استانداری و فرمانداری‌های تابعه خراسان جنوبی رقابت می‌کنند

مسئول پایگاه بسیج  برادران استانداری خراسان جنوبی از حضور ۱۰ تیم  در جام فوتسال گرامیداشت اولین یادواره شهدای استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این ۱۰ تیم در قالب دو گروه ۵ تیمی به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هر تیم در دور گروهی، ۴ بازی انجام می‌دهد و با لحاظ یک هفته استراحت، مدت زمان برگزاری مسابقات ۵ هفته طول خواهد کشید.

مسئول پایگاه بسیج  برادران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه هر هفته ۴ بازی انجام می‌شود، متذکر شد: مسابقات روزهای جمعه برگزار می‌شود، مگر اینکه برای تیمی به هر دلیل امکان برگزاری مسابقه در روز جمعه فراهم نباشد که استثنائاً مسابقه در سایر ایام هفته برگزار می‌شود.

حسینی با ذکر این نکته که تاکنون ۱۲ بازی برگزار شده اظهار داشت: تعداد ۹۵ نفر از کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها، سازمان همیاری شهرداری‌ها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این مسابقات حضور دارند.

وی با اشاره به نتایج مسابقات برگزار شده گفت: تا این لحظه در گروه “الف”، فردوس با ۶ امتیاز در رده اول و حوزه استاندار با ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم ایستاده‌اند.

مسئول پایگاه بسیج برادران استانداری خراسان جنوبی افزود: در گروه “ب” نیز سازمان همیاری شهرداری با ۹ امتیاز رتبه اول و حوزه عمران استانداری با  ۶ امتیاز رتبه دوم را کسب کرده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   برگزاری جشنواره ملی لبیک عشاق ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نورکشوردر بیرجند/تمدید مهلت ثبت نام بدون آزمون تا ۷ مهرماه

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها