عرضه کالاهای اساسی با قیمت مناسب در نمایشگاه ضیافت

نمایشگاه ضیافت و عرضه کالای اساسی با ۲۱۰ غرفه در بیرجند راه ‌اندازی شده تا در آن مایحتاج ضروری مردم با قیمت تنظیم بازار عرضه شود.

به گزارش  “پیام خاوران” در حالی به روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم که مردم در تکاپوی خرید عید هستند. به همین مناسبت نمایشگاه ضیافت نیز در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی بیرجند برای بازدید علاقمندان برپا شده است.

این نمایشگاه با ۲۱۰ غرفه راه ‌اندازی شده تا در آن مایحتاج ضروری مردم با قیمت تنظیم بازار عرضه شود.

علی محمدی یکی از بازدیدکنندگان این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای خرید آجیل و شیرینی به نمایشگاه آمده‌ام.

وی ضمن اعلام رضایت از قیمت اقلام در این نمایشگاه گفت: قیمت محصولاتی که خریده‌ایم بسیار خوب بود و از تخفیفات خوبی بهره‌مند است.

زینب احمدی یکی دیگر از بازدیدکنندگان بیان کرد: در این نمایشگاه همه لوازم و مایحتاج ضروری ما وجود دارد و می‌توانیم به راحتی هرچه نیاز داریم را در کمترین زمان خریداری کنیم.

وی گفت: امروز فقط یک دور زدیم و انشالله در فردا برای خرید لوازم مورد نیاز مجدد به نمایشگاه مراجعه خواهیم کرد.

مهدی عزیزی یکی از غرفه‌داران این نمایشگاه نیز گفت: غرفه لوازم خانگی و بلوریجات داریم و قیمت‌های فروش ما ۱۰ درصد زیر قیمت بازار است.

وی با اشاره به اینکه استقلال مردم از نمایشگاه بسیار خوب است افزود: به دلیل تعطیلات این چندروز خرید بسیار کم بوده و امید است زمان این نمایشگاه تمدید شود.

در گوشه و کنار این نمایشگاه غرفه‌هایی از سایر استان‌ها نیز حضور دارند.

محبوبه خواجوی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تولیدی ما از شهرستان مشهد برای حضور در این نمایشگاه آمده و علاوه‌ بر کیف اقلام سنتی و چوب نیز داریم.

بیشتر بخوانید   قطع7ساعتي گاز مشتركين خیابانهای ظفر 18 و 20 شهرستان بیرجند

وی افزود: قیمت‌ها نسبت به بازار ۲۰ تا ۲۵ درصد پایین‌تر است و مردم می‌توانند جنس مرغوب با قیمت مناسب را خریداری کنند.

محمد عبداللهی یکی از غرفه داران حاضر در این نمایشگاه که از شهرستان فاروج آمده است گفت: محصول ما در این نمایشگاه آسیاب ۴ کاره است و مردم می‌توانند این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند.

بیش از ۳۰ تعاونی آماده خدمت رسانی در طرح کالا برگ الکترونیکی

مدیر عامل اتحادیه مصرف کارکنان دولت خراسان جنوبی نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاهدر گفتگو با خبرنگار ما گفت: بیش از ۳۰ تعاونی مصرف کارکنان دولت آماده خدمات رسانی به افراد مشمول طرح کالا برگ الکترونیکی هستند.

مردانی اظهار داشت: تاکید بر این است که توزیع کالاهای اساسی از طریق کالا برگ انجام شود. تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت که حدود ۳۰ تعاونی هستند آماده خدمات رسانی به افراد مشمول طرح کالا برگ الکترونیکی هستند.

مدیر عامل اتحادیه مصرف کارکنان دولت خراسان جنوبی بیان کرد: از تاریخ شروع نمایشگاه به مدت ۱۰ روز آمادگی عرضه اقلام به مصرف کنندگان داریم.

مردانی تصریح کرد: در این راستا اقلامی نظیر برنج تایلندی با نرخ مصرف کننده ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج هندی کیلویی ۳۵ هزار تومان، شکر کیلویی ۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان و مرغ نیز کیلویی ۴۴ هزار تومان به متقاضیان مشمول این طرح عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بحث عرضه کالاها محدودیت وجود ندارد خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به مردم و مصرف کنندگان ارائه دهیم.

نمایشگاه ضیافت و عرضه کالای اساسی فرصتی است تا مردم در آستانه سال نو اقلام مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و تنوع بالا تهیه کنند. نمایشگاه ضیافت و کالاهای اساسی بیرجند تا ۲۱ اسفند ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

بیشتر بخوانید   انتخابات 1400:مردم دیار کویری خراسان جنوبی بار دیگر حماسه آفریدند

انتهای پیام/ ۲۵۵

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها