۵ کشته در حادثه واژگونی اتوبوس مشهد- زابل در محور بیرجند سربیشه/وضعیت دو مصدوم وخیم است

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت:حادثه واژگونی اتوبوس مشهد – زابل در محور بیرجند _سربیشه ۵ کشته و ۲۴ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش ” پیام خاوران ” ، سرهنگ رضایی اظهارکرد: ساعت ۰۴:۰۶ بامداد امروز  بر اثر واژگونی اتوبوس مشهد که به مقصد زابل در حال حرکت بوده، در کیلومتر ۲۵ جاده بیرجند – سربیشه  ۵ نفر جان باختند

و وی افزود: در این حادثه ۳۸ نفر مصدوم شدند که ۱۴ مصدوم سرپایی درمان شدند و هم اکنون این حادثه ۲۴ مصدوم دارد که مصدومان این حادثه به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است  گفت: این اتوبوس ۴۲ مسافر داشته که ۲ نفر راننده و یک نفر خدمه بوده است.

وضعیت دو مصدوم واژگونی اتوبوس مشهد – زابل وخیم است

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند گفت: حال دو نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس مشهد – زابل در محور بیرجند سربیشه وخیم وخیم است.

محمد یوسف قدوسی اظهارکرد: حال دو نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مشهد-زابل وخیم است و در آی سی یو بستری هستند.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند گفت: در اطلاعات اولیه از ۴۴ مسافر اتوبوس ۵ نفر از جمله یک کودک ۴ ساله در صحنه جان باختند و سه نفر در محل درمان شدند.

وی افزود: از ۴۱ نفر مسافر مصدوم منتقل شده به بیمارستان ۲ نفر در icu بستری شدند و ۱۵ نفر که مصدوم سرپایی بودند نیز ترخیص شدند و ۶ نفر تعیین تکلیف شده و در بخش‌های ارتوپدی، جراحی و جراحی اعصاب بستری شدند.

قدوسی گفت: همچنین ۱۸ نفر در اورژانس تحت درمان هستند تا تعیین تکلیف برای بستری و ترخیص شوند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید   معاون وزیر آموزش و پرورش: جبهه آخرالزمان بین جهل و عقل است
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها